"Svensken" avstängd?

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
umeå
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
Forumet startade 2001, så det blir svårt.

forumet startade för "vanligt" folk 20020227.

dock var det igång tidigare för moderatorer.(typ dan före)
 

*Svensken*

www.potatoesmc.com
Gick med
20 Aug 2003
Ort
South Valley Huddinge
Hoj
Aprilia RSV4 Factory Aprc 2011 + Aprilia sportcity 125
är det någon som vet hur det går för David? eller det räknas kanske numera som OT i denna tråden. hur f-n orkar ni egentligen.....

Jag har nu fått besked från RIN om att jag kommer att vara avstängd 1 månad nästa år. (maj)

Beslutet går inte att överklaga.


Tack alla som har gett sitt stöd, det har hjälpt en hel del från att ha tänkt skita i rr till att nu vilja satsa ännu hårdare.

Tack!

/ David
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Jag har nu fått besked från RIN om att jag kommer att vara avstängd 1 månad nästa år. (maj)

Beslutet går inte att överklaga.


Tack alla som har gett sitt stöd, det har hjälpt en hel del från att ha tänkt skita i rr till att nu vilja satsa ännu hårdare.

Tack!

/ David

Trist, även om det var bättre...

Lycka till med din satsning nästa säsong!
 

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Ort
Valley of the Sun
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
Småtrist, men som du säger bara att gilla läget och gasa ännu hårdare!! Ypperligt tillfälle att blåsa på och testa inhopp i andra serier, såsom IDM och varför inte BSB. Lycka till nu DART Kawasaki!!
 

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Borås
Hoj
1290GT, K1200S
Såg på nyheterna för ett tag sen bilder från GGN, de visade klipp från en riktigt surhål, var en hel del som kastade hojarna och svor där, nån tom slängde hojen sen glasögonen och sen hjälmen och sen sparka på hojen på marken, mitt i TV4'as sändning :D

måste fått dödsstraff den killen :/
 

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Trist, även om det var bättre...

Lycka till med din satsning nästa säsong!

Vad är det som är bättre? Alla fyra tävlingarna han skulle ha missat missar han ju fortfarande. Vi har ingen tävling i juni hur som helst.

Nu är skandalen ett faktum som inte längre går att rätta till. Nu får vi rikta in oss på att jobba för att inte eländet ska upprepas.

Strongt av David att vilja satsa vidare när man varit såhär motarbetad.
Lycka till!
 

Robban

Nu med daytona...
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Daytona 2006 bankittad!
Go David

Trisst att det slutade såhär, men starkt att vilja gå vidare med racingen!

Lycka till David:tummenupp
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Hoppas Svemo skäms för den skit de ställt till med (då avser jag inte Svemos RR-sektion) :gnissla

Lycka till nästa år David! :tummenupp
 

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Ort
Tokhult
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Jag har nu fått besked från RIN om att jag kommer att vara avstängd 1 månad nästa år. (maj)

Beslutet går inte att överklaga.


Tack alla som har gett sitt stöd, det har hjälpt en hel del från att ha tänkt skita i rr till att nu vilja satsa ännu hårdare.

Tack!

/ David

Surt, men stor spark i baken inför nästa säsong!
Btw; Nån släckte ljuset på Kvarnen i lördags...:död
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Jag har nu fått besked från RIN om att jag kommer att vara avstängd 1 månad nästa år. (maj)

Beslutet går inte att överklaga.


Tack alla som har gett sitt stöd, det har hjälpt en hel del från att ha tänkt skita i rr till att nu vilja satsa ännu hårdare.

Tack!

/ David

Så jävla pissigt att de inte backar tillbaka mer på ett så felaktigt beslut. :huvet

Men strongt av dig att satsa vidare och lägga det här bakom dig. Kommer själv att komma på åtmindstone ett race och supporta så gott jag kan.
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Vad är det som är bättre? Alla fyra tävlingarna han skulle ha missat missar han ju fortfarande. Vi har ingen tävling i juni hur som helst.

Det finns olika nyanster av allt.

Men en kortare avstägning och gnistan tillbaka. Det kanske du missade?
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Vad är det som är bättre? Alla fyra tävlingarna han skulle ha missat missar han ju fortfarande. Vi har ingen tävling i juni hur som helst.

Nu är skandalen ett faktum som inte längre går att rätta till. Nu får vi rikta in oss på att jobba för att inte eländet ska upprepas.

Strongt av David att vilja satsa vidare när man varit såhär motarbetad.
Lycka till!

Det som däremot är bättre iom detta är att David i alla fall kan träna en månad mer än förra domen.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jag har nu fått besked från RIN om att jag kommer att vara avstängd 1 månad nästa år. (maj)

Beslutet går inte att överklaga.


Tack alla som har gett sitt stöd, det har hjälpt en hel del från att ha tänkt skita i rr till att nu vilja satsa ännu hårdare.

Tack!

/ David
Det går inte att överklaga beslutet om att det inte går att överklaga? ;)
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Vilket jävla skitbeslut *tummen ner*

Som Petter nämnde tidigare så är ekonomi ett hårt påtryckningsmedel och jag hoppas att många (väldigt många) väntar med att lösa ut licensen till precis innan första tävlingen. Det om något kommer vara kännbart i deras likviditet under vintern.

Tråkigt David, men jag är glad att du valt "Bit ihop" istället för "bryt ihop".

Lycka till 2011.

/Nitrous
 

Rolle Rotax

Ny medlem
Gick med
8 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
ESW Rotax 250/Tz 250
Vilket jävla skitbeslut *tummen ner*

Som Petter nämnde tidigare så är ekonomi ett hårt påtryckningsmedel och jag hoppas att många (väldigt många) väntar med att lösa ut licensen till precis innan första tävlingen. Det om något kommer vara kännbart i deras likviditet under vintern.

Tråkigt David, men jag är glad att du valt "Bit ihop" istället för "bryt ihop".

Lycka till 2011.

/Nitrous


Finns det någon som löser ut licensen 2 eller 3 månader i förväg?

Det gör man ungefär 2 veckor innan tänkt race eller träning så man hinner få den. Att 5 eller 10 RR-åkare som kanske löst ut den lite tidigare tänker vänta kommer nog inte påverka Svemo ett enda dugg. Crossåkarnas tävlingar börjar tidigare, speedway, enduro etc. Och isracingåkarna bla bla.
 

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/article8167273.ab

Snacka om konstiga beslut.
3 matcher för ett knäckt näsben!!!!!!!
3 matchen ca 1 veckas avstängning och laget kan ta poäng trots att han saknas i laget.

David har inte en chans att ta poäng på 4 race!

Varför blev inte rikstönten Janne "Flash (flusch)" avstängd när han gav sig på Colciago (Stavning) på Gälleråsen 01 eller när det var.
Han borde aldrig få visa sig på en motorbana över huvudtaget.
 

tocar

Vem orkar bry sig...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Fjärås
Hoj
Blade-08 Special Edition /helt ombyggd/ HRC-kit (1.delvis II), ny bakdel/grepp/rearsets/ quickshift, Digitalvarvräkn/växelindik/laptimer/ shiftlight(typ SBK)+Akraevolution, Dymag kolfiberfälgar. ÄR över 190 bhp.
Bara att beklaga, men hoppas det inte drabbar din satsning för mycket, nu med nya Kawwan och allt. Hade ni varit starkare som förarorganisation, så skulle de andra bojkotta tävlingarna i maj, det hade svidigt i mångas plånböcker.:tummenupp
 
Nyheter
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Top