GSXR1100R
The older i get the faster i was
Vilken klass har bjudit på bäst racing i år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dorna fick ju mycket skit för bytet från 250 till Moto2 (det är för övrigt inte Dorna som beslutar om det) men så här i efterhand verkar det inte vara många som saknar 250-klassen.
Det är ju svårt att veta om det blev bättre än förut om man inte tittade förut.Fast det är fortfarande så att 250 bjöd på OTROLIGT bra race väldigt, väldigt ofta. Men det har ni 50%-motorfantaster jääävligt svårt att fatta.
Men jag röstar nog WSBK eller Moto2 i år. Båda har bjudit på många deltagare och hårda race som ofta går dåligt på räls.![]()
Det är ju svårt att veta om det blev bättre än förut om man inte tittade förut.![]()
Jag tror du missar poängen lite.Det är ju svårt att veta om det blev bättre än förut om man inte tittade förut.![]()
Missat hela den här Moto2-grejen, så kan inte ta ställning till klassen.
För mig har i varje fall MotoGP tappat massor och kung nu är WSBK.
!
Och så har vi ERF såklartEnda klassen i Sverige med tillräckligt med deltagare!
Mullsjö skojar nog, ERF är bara kul för dom som kör eller mekar samt har andra sysslor i teamet.ERF? Du måste skämta?
I den här tråden diskuterade vi ju vilken bästa klassen är att kolla på. Och vad som har mest underhållningsvärde, och där får nog min röst gå på Moto2 i år. Hård fighter och strid ända in på linjen oftast.
MotoGP har alltid sin charm eftersom det är just "best of the best" på värst hojar, men själva racen är ju oftast skittråkiga faktiskt...
Men att kolla på ett ERF lopp är väl det största sömnpillret någonsin. Det må vara roligt att köra, och för teamen som är med och kämpar, men som publik är det ju fantastiskt tråkigt att sitta och kolla på ett 40 tal hojar som snurrar runt banan i ett enda virrvarr med sjukt varierande tempo, och man inte har någon koll alls på vem som leder eller är med och fightas om pallen.
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |