Dags att tvätta stället igen då...

Säkert vart uppe förut. Men man tappar ju andan själv av att bara se det här

[YOUTUBE-ID]1xY2dd3ClKA[/YOUTUBE-ID]

Sen har vi denna också. High side i 180 och ställer sig upp som att inget har hänt, snacka om att ha världens jävla tur :tummenupp

[YOUTUBE-ID]Cjq20KryEgY[/YOUTUBE-ID]

Sen har vi denna också. High side i 180 och ställer sig upp som att inget har hänt, snacka om att ha världens jävla tur :tummenupp

om du kollar så står det 160 nånting på mätaren innan han tappar fäste men ok...

Jag håller inte med om att inte bilen gör något fel. Eftersom det är ett krön (svårt att se exakt hur det ser ut på filmen) så ska han/hon se till att komma ut i körbanan och komma upp i fart mycket snabbare än så. Sen misstänker jag att föraren inte tittat till vänster tillräckligt länge innan han kör ut. Typ tittar vänster när han är på väg in i korsningen, sen är en så kass förare så han måste råkoncentrera sig när han ska ta den "svåra" svängen. Tycker bilföraren skulle ha kört så långt fram det går eftersom det är höga växter ända fram till korsningen. Nu rullar idioten ju långsamt ut, utan nån koll. Säkerligen märkte inte ens bilföraren att det var nära en krock.

Helt klart delvis bilförarens fel. Nervösa/långsamma förare ställer till så mycket skit så det är inte sant. Kan svära på att det är en pensionär eller kvinna.

Och, jaja, han körde för fort på hojen alla moraltöntar. Det är hans fel också.

Last edited:
Det här är vad jag är rädd för, finns alltid en till som är lika skadad som jag i trafiken, bara jag inte möter han någon gång.

Nu förstår jag inte riktigt vad du menar. Din film känns väldigt malplacerad och irrelevant både som svar på mitt inlägg och i den här tråden.

Oj, ursäkta, men det var ang. ogilla funktionen.

Men vad är malplacerat med den?

Ogilla hade han fått pga att han inte anser att bilföraren gjorde fel. Malplacerat därför att tråden handlar om en film med en incident där det var nära ögat. Du postar en film, där en dum idiot som inte kan hålla sig i sin körbana mosar en annan hoj, som svar på att jag hade velat ge honom ett ogilla? :va

Fattar fortfarande inte, men det gör inget. Skitsamma.

Ogilla hade han fått pga att han inte anser att bilföraren gjorde fel. Malplacerat därför att tråden handlar om en film med en incident där det var nära ögat. Du postar en film, där en dum idiot som inte kan hålla sig i sin körbana mosar en annan hoj, som svar på att jag hade velat ge honom ett ogilla? :va

Fattar fortfarande inte, men det gör inget. Skitsamma.

Ogilla för att jag postar en på hoj som betedde sig som en idiot.

Ja och dom andra filmerna med vurpor, ser inte att du gav dom en skopa ovett för det?

Det här är vad jag är rädd för, finns alltid en till som är lika skadad som jag i trafiken, bara jag inte möter han någon gång.

[]

nu när skäggo la upp den filmen kom ja o tänka på hur många "frontalkrockar" som den här hade undvikts om alla väjt åt rätt håll för störst chans att inte krocka,

även fast de e rätt omöjligt o veta vilkte håll den andre tänker ta, så tänk om :rolleyes:

nu när skäggo la upp den filmen kom ja o tänka på hur många "frontalkrockar" som den här hade undvikts om alla väjt åt rätt håll för störst chans att inte krocka,

även fast de e rätt omöjligt o veta vilkte håll den andre tänker ta, så tänk om :rolleyes:

Ja den sekvensen innan dom smällde kändes lite som när man möte någon i en gång på ICA.

Tycker inte heller att bilen gör några direkta fel. Hade han kommit i 70 så hade bilen förmodligen haft halva dagen på sig att gasa på. Men i 170 så blir det problem...

Vilken jävla idiot som helst vet att man laddar inte över ett mörkt krön...

Tycker inte heller att bilen gör några direkta fel. Hade han kommit i 70 så hade bilen förmodligen haft halva dagen på sig att gasa på. Men i 170 så blir det problem...

Vilken jävla idiot som helst vet att man laddar inte över ett mörkt krön...

Visst ska man ta det lugnt när det är skymt. Frågan är ju dock vad som skymde mest. Krönet eller växterna på åkern. Bilen gjorde fel eftersom den inte körde så långt fram man kunde tills man ser runt växterna och där stannade för att ordentligt titta. Sen ska man snabbt ut och upp i fart. Klart han/hon gjorde fel.

Man undrar ju hur ni kör bil egentligen, ni som inte tyckte bilen gjorde fel. :confused: Jaja, det finns gott om riktiga sopor ute på vägarna, att några hänger här också är väl inte helt osannolikt,

Visst ska man ta det lugnt när det är skymt. Frågan är ju dock vad som skymde mest. Krönet eller växterna på åkern. Bilen gjorde fel eftersom den inte körde så långt fram man kunde tills man ser runt växterna och där stannade för att ordentligt titta. Sen ska man snabbt ut och upp i fart. Klart han/hon gjorde fel.

Man undrar ju hur ni kör bil egentligen, ni som inte tyckte bilen gjorde fel. :confused: Jaja, det finns gott om riktiga sopor ute på vägarna, att några hänger här också är väl inte helt osannolikt,

Nej, absolut inte osannolikt. Du hänger ju här till exempel. ;)

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back