"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Tre lådor Slotts Guld 5,9 på en bakgård i stan. Orkar inte ta någon bild, ni vet hur dem ser ut. :rolleyes:

Idag har jag handlat ett

sku_10337_1.jpg

till min nya

MSI-Wind-U200-016NE-Intel-Celeron-723-1.2GHz-2GB-250GB-TFT12.1-Win-Vista-Home-Premium.jpg

Sen handlade jag en Piano black Perculator, något måste ju göra kaffet när man är många hemma (har en Nespresso annars)

GetImage.aspx

Funkar alla elmaskiner bra? Jag ligger nu i startgroparna på att handla. Hoppas samtidigt på att inte få tull, men den risken är väl liten :)

Har bara kört med skruvdragaren och borrmaskinen och de är jag väldigt nöjd med.
Tydligen ska det inte byggas staket nu. Det ska visst vara häck så jag får vänta tills trädäcket byggs med att testa de andra maskinerna.

Passa på att beställa ett extra batteri när du ändå beställer. Jag tror att mitt extra batteri kostade knappt 600 kronor. Kostar nästan det tredubbla här hemma i Sverige.

Just det, har ju kört radion också. Överröstar utan problem gräsklipparen till grannarnas stora förtjusning... :)

Har bara kört med skruvdragaren och borrmaskinen och de är jag väldigt nöjd med.
Tydligen ska det inte byggas staket nu. Det ska visst vara häck så jag får vänta tills trädäcket byggs med att testa de andra maskinerna.

Passa på att beställa ett extra batteri när du ändå beställer. Jag tror att mitt extra batteri kostade knappt 600 kronor. Kostar nästan det tredubbla här hemma i Sverige.

Just det, har ju kört radion också. Överröstar utan problem gräsklipparen till grannarnas stora förtjusning... :)

Behövs det verkligen mer än ett batteri?

Kul att du är nöjd med grejerna. Om bara inte frakten vore så dyr...

Trevligt, kolla efter rost under framkanten av motorhuven, mer eller mindre standard, har haft 4 st, & alla hade detta....:rolleyes:
Har också hört det så jag var extra noga att kolla igenom hela bilen (även underrede) innan köp, och den är 100% rostfri... ta i trä :)

Behövs det verkligen mer än ett batteri?

Kul att du är nöjd med grejerna. Om bara inte frakten vore så dyr...

Ja, ett batteri klarar man sig inte på. Ska du skruva trall till exempel så vill man inte stå där med 4-5 brädor kvar och vänta på att batteriet ska ladda.
Och med 2st så har man alltid ett fräscht batteri som väntar. Så ja, två vill man ha MINST.

Ja, ett batteri klarar man sig inte på. Ska du skruva trall till exempel så vill man inte stå där med 4-5 brädor kvar och vänta på att batteriet ska ladda.
Och med 2st så har man alltid ett fräscht batteri som väntar. Så ja, två vill man ha MINST.

Medhåll som fan. Två ska man ha!

Jo, men det ingår ju 2 :arsele.

Frågan är alltså: behöver man ett tredje batteri verkligen?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show