Är det ok att ligga med fula killar?

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
jag tänker rent hypotetiskt.

de kanske blir efterhängsna tex och vill ha mer, i tron att de är snygga. och plötsligt har man gift sig, skaffat 4 kids och lever ett taffligt white trash-liv.

nån som har erfarenhet utav fula killar?

Ful kille? Hörde jag ful kille? Den här killen är både ful och full. Silikonfull typ.

[YOUTUBE-ID]ellu6XgibBs[/YOUTUBE-ID]

Hur gick det med att jag älskar dig inte för att du är snygg, du är snygg för att jag älskar dig...det funkar alltid dam som banan..

Hittade din kille härra!

ugly+unibrow.png

dr._Ugly1.jpg

Är killen ful har du inte druckit tillräckligt med öl :mattias, vilket enkelt justeras med några välriktade shots :fakta och är du packad så är sannolikheten dessutom stor att du skriver fel nummer eller mail, om du råkar försöka ge honom dina egna uppgifter :fatta!

Vi är överens om att det är bortamatch som gäller?
Annars är det råkört! :huvet

Lycka till! :tummenupp

Hahhaha han har nog sprutat in d silikonet helt själv, fan va stolt han är. :D :D klara inte av att kolla på hela videon, han behöver en bh för fan!

Ful kille? Hörde jag ful kille? Den här killen är både ful och full. Silikonfull typ.

[YOUTUBE-ID]ellu6XgibBs[/YOUTUBE-ID]

Klart det är, annars skulle jag aldrig få ligga :mattias Bara för att en tjej är snygg så ska hon fan inte tro att hon är för bra för att ligga med mig.

Hahhaha han har nog sprutat in d silikonet helt själv, fan va stolt han är. :D :D klara inte av att kolla på hela videon, han behöver en bh för fan!

Jag gillar hans traps!

Snyggt! :död

EDIT: Med tanke på hur många fula och feta tjejer som får ligga med "ok" killar så tycker jag inte att det är mer än rätt att ni tjejer gör detsamma mot dessa fula killar. Va fan, det är väl bara till att blunda?

Skillnaden när dudes väl får till det:
Snygga killar gör ett diskret streck i kalendern, fula killar lägger upp allt på youtube och LOL:ar utav bara helvete!
Så, mitt svar är nej. :D :hihi

Det kallas barmhärtighetssex. Nej, det är inte ok.

Var är Pizzabagarn förresten? Borde han inte vara här och argumentera för att även fula killar ska få ligga?? :hihi

Det kallas barmhärtighetssex. Nej, det är inte ok.

Var är Pizzabagarn förresten? Borde han inte vara här och argumentera för att även fula killar ska få ligga?? :hihi

Jag e så ful att inte ens min högerhand vill va med. Så det är väl inte OK då.

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back