Starstriker
Som man googlar får man svar
Noterade precis i pollen på förstasidan att SD har näst flest sympatisörer här på SH efter M. Tragiskt. Ni vet själva vilka ni är. Skäms på er.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att några med dynamisk IP har varit lustiga. Det kan omöjligt spegla snittet av SH's medlemmar.
Jag hoppas att SD inte får plats i riksdagen!
Jag gissar på 6%.
Tyvärr
Jag tror det blir mer tyvärr. Många kommer rösta SD för att de inte vet vad de skall rösta. Ett missnöjesparti.
Eller helt enkelt för att visa sitt missnöje mot dom redan sittande partierna kanske, så dom öppnar ögonen och börjar ta tag i vissa saker..
Eller helt enkelt för att visa sitt missnöje mot dom redan sittande partierna kanske, så dom öppnar ögonen och börjar ta tag i vissa saker..
Du vet inte vad du talar om tror jag, har du tx sett ett program på svt2 som hette "roten till allt ont"???? se det programmet innan du opponerar dig, man får gåshud av en jude som gått över till islam och kallar alla västerländska kvinnor för "horor" på grund av klädseln till exempel. Och sa rent ut till reporten att islam ska ta över hela världen.
(det var deras mål) del 2 sänds på söndag tror jag.
Du vet inte vad du talar om tror jag, har du tx sett ett program på svt2 som hette "roten till allt ont"???? se det programmet innan du opponerar dig, man får gåshud av en jude som gått över till islam och kallar alla västerländska kvinnor för "horor" på grund av klädseln till exempel. Och sa rent ut till reporten att islam ska ta över hela världen.
I vilket land bodde han?
I vilket land bodde han?
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |