Bulten 2010-08-31 + några tidigare

• Thread starter Thread starter bromsok
  • Start date Start date
Fina bilder, me like! :tummenupp

Många bilder på herrn med duke, han måste åkt fram och tillbaka mest hela tiden? :D

/Flurp

Fina bilder, me like! :tummenupp

Många bilder på herrn med duke, han måste åkt fram och tillbaka mest hela tiden? :D

/Flurp

Tack , ja herrn med Duke åkte förbi säkert 2000 gånger !!!! oftast blev det ingenting på dom bilderna för han åkte alldeles för snabbt :tungan

Tack , ja herrn med Duke åkte förbi säkert 2000 gånger !!!! oftast blev det ingenting på dom bilderna för han åkte alldeles för snabbt :tungan

Vilken buse!

Jag ska se till att han saktar ner lite nästa gång :tungan

Fick höra att han precis fått tillbaka den efter 100mila servicen och därför väldigt gas-sugen :D

/Flurp

Vilken buse!

Jag ska se till att han saktar ner lite nästa gång :tungan

Fick höra att han precis fått tillbaka den efter 100mila servicen och därför väldigt gas-sugen :D

/Flurp

säg till han att han ska åka förbi på framhjulet nästa gång så är det ok :banana

Vilken tid stod du där ungefär? :) Vorje ju trevligt om man hamnat på någon bild men lyckas alltid missa fotografer där med några få minuter(ser hojar jag mött på bilderna men inte migsjälv)

Gillar bilderna över kruv-slingan vid ängen starkt föresten!

Last edited:
apropå fotografering vid/på bulten. vilka tider en fin vardag(även helg) är det störst chans att man lyckas plåta ett gäng hojar?`

najs... då ska jag se till att befinna mig där....

Vilken tid stod du där ungefär? :) Vorje ju trevligt om man hamnat på någon bild men lyckas alltid missa fotografer där med några få minuter(ser hojar jag mött på bilderna men inte migsjälv)

Gillar bilderna över kruv-slingan vid ängen starkt föresten!

Jag hittade ingen 640 på några bilder så jag måste ha missat dig ...

Jag fastnade på bild :tummenupp
Men det blir omtagning så det inte blir en bild snett bakifrån :D

kör folk härifrån där varje dag det är bra väder? i onsdags regnade det som fasiken här, tappade lusten att bege mig till bulten då. tänkte göra ett nytt försök en annan dag istället.

Var ute och irrade lite på bulten idag men jag hitta inga bra platser för panorering.
Vart ligger den berömda fotokurvan?

kör folk härifrån där varje dag det är bra väder? i onsdags regnade det som fasiken här, tappade lusten att bege mig till bulten då. tänkte göra ett nytt försök en annan dag istället.

Va glad att du inte var där i onsdags :) Kom en hoj var 20e minut kanske haha :huvet

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back