Geggmoppetråden

Last edited:
Men om alla slutar bete sig som små flickor, och hakar på till Salas crossbana på söndag (förutsatt att det inte sprutregnar, det blir tämligen odugligt på den jordbanan)? :)

Lättkörd bana, men fortfarande kul för de som har fått lite snurr på hjulen. 100:- i träningsavgift, körning 10-15.

Jag kommer! :D

Men om alla slutar bete sig som små flickor, och hakar på till Salas crossbana på söndag (förutsatt att det inte sprutregnar, det blir tämligen odugligt på den jordbanan)? :)

Lättkörd bana, men fortfarande kul för de som har fått lite snurr på hjulen. 100:- i träningsavgift, körning 10-15.
Hmm, sala på söndag... Ja ska ändåså till farsan i helgen så man kommer kanske förbi och ser er gegga ner er en stund :hihi

Den banan ser det nästan ut som att man kan ta sig ut på med 525an...
Kanske åker förbi där någon helg o testat bara för testandets skull :D

Alla banor går bra med en 525:a... :fakta Sala är snäll för nybörjare, men ändå precis hur kul som helst.

Igge - Det är en jordbana. :)

Alla banor går bra med en 525:a... :fakta Sala är snäll för nybörjare, men ändå precis hur kul som helst.

Igge - Det är en jordbana. :)

Låter trevligt, är den lättåkt?
Jag kan endast jämföra med Busta-banan (Köping/kolsva/odensvi) och Ramstigen (Arboga/röfors)
Ramstigen vill jag minnas som helvete :näsblod
Körde iofs 125a då, men det var jävligt mjuk sand :gnissla

Haha ja det är ju sannt. Men nu är det så att jag aldrig har kört ppå geggmoppedäck nån gång o då vill ja helst inte brottas med en 525:a på en gegg-bana :hihi:

Haha ja det är ju sannt. Men nu är det så att jag aldrig har kört ppå geggmoppedäck nån gång o då vill ja helst inte brottas med en 525:a på en gegg-bana :hihi:

...dessa ursäkter...hela tiden. :hihi

Gasen är väl justerbar även på din 525:a? :D Gört. Du kommer ha svinkul.

Jävla länkagelagerpiss. :gnissla Nytt i vintras, smordes upp ett par gånger under våren, och senast för *max* 15 körtimmar sedan. Ett har tokrasat och ett annat har gett upp och går inte att få liv i.

Ändå kör man med skfs värsta marinfett.

Man blir förbannad.

...och det här är ändå bara puddingen på laxen, det började med att man beställde en ekersats till framhjulet tidigare idag.

Välkommen till geggmoppehelvetet ni som funderar på't. ;)

Välkommen till geggmoppehelvetet ni som funderar på't. ;)

Hehe låter ju inte så bra dedär :meka_en_vecka_åka_2_timmar=kul :huvet inte konstigt man lessnar på geggmoppe emellanåt. Själv sålde man nyss spanjackhojen.. Valet och kvalet om man ska skaffa ny eller inte..

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back