Var det du???

R1 vid delsjön runt 19

Var 2 personer med grå r1 vid delsjön som hade kört innanför bommen till sjön. När jag kom stod polisen och hade precis pratat med dessa killar. Troligtvis hade de sagt att de hade rullat in hojen dit (endast gångtrafik och moped). Taskiga som de var stod poliserna med varsin kopp kaffe i handen och väntade på att killarna skulle köra ut :mad:. fter 5-10 min när jag var vid bilen hör jag hojen komma körandes där och då ser man poliserna stiga ur bilen och påbörja sin rutin. När jag såg poliserna vid bommen kände jag för att springa tillbaka och varna killarna, men lat som jag är gjorde jag inte de. Vilket jag ångrar. Hoppas de gick bra, hörde nått om att den var oskattad också i farten. Var det nån någon här känner?

Var det du som stannade o bytte några ord med mig i trafikljuset efter poliskontrollen vid Kulturmuseet/Universeum?

KTM 990 SM på E20 med ljusblå ryggsäck, körde från olskroksmotet till partille. Jag körde bakom och lyssnade på det härliga ljudet. :D

Två pojkar med varsin KTM mötte upp tre andra pojkar som oxå hade motard (fast med endurohjul). Var det du?

Moppepojke utan framlyse som blev rejält schtekt av dom tre ovanstående hojarna, var det du?

:hojsmilie

Vilka var det som stanna vid statoil i åby klockan 21:00 ikväll? det är jag som åkte efter er med moped när ni åkte vid ikea och till balltorp / åby!

Två pojkar med varsin KTM mötte upp tre andra pojkar som oxå hade motard (fast med endurohjul). Var det du?

Moppepojke utan framlyse som blev rejält schtekt av dom tre ovanstående hojarna, var det du?

:hojsmilie

haha det var jag! ;D men vadå stekt? typ 500 kubik mindre än er ? tar er annars! mohaha!

Last edited:
Två äldre sporthojar som jag mötte på vägen mot Sthlm precis utanför Gbg med polis efter sig? Kul att veta hur det gick?:)

Guldfärgad 675:a i allén runt kl 16 igår? Vi slog följe genom stan, vidare ut mot Askim, var det du?

En Svart Kawa ER-6 (tror jag iaf) som igår guidade mig genom Gamlestan upp mot Kortedala runt kl 22.30?

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti