Hennes

En f.d kollega till mig var i Kina & köpte en & jag ser då verkligen ingen skillnad på hennes för 600kr mot affärens för typ 3000kr. Och jag är MKT petig gällande sömnad/tygkvalitet osv då halva familjen är i textilbranschen. Tänkte bara som ett bra extra alternativ till nuvarande vinterjackan. (midjekort 8848 som är så varm & gó!) Storleken är dock fortfarande ett gissel. Har för mig att min kollega köpte M till sin dotter men den var som ett "tält"...

Klart du kan köpa en sån.
Var tror ni dom "äkta" tillverkas.

Ofta är dessa "kopior" från samma fabriker, bara det att dom tillverkas senare eller slinker med ut med någon arbetare.

made in china = räkna med att ni KANSKE kommer få en päls runt halsen gjord av en flådd gathund...

Ett gift par i 60-års åldern firade sin 40-åriga bröllopsdag
på en lugn, romantisk liten restaurang...

Plötsligt dök en liten vacker fe upp på deras bord. Hon sa:
"För att ni är ett exemplariskt gift par och för att ni är kärleksfulla
mot varandra så kommer jag ge er båda varsin önskan."
Hustrun svarade "Åh, jag vill resa runt i världen med min älskade make."

Den lilla feen viftade med trollspöt och - poof! - Två biljetter till Queen Mary II
dök upp i hennes händer..

Mannen tänkte efter en stund: "Ja, detta är väldigt romantiskt, men ett
tillfälle som detta kommer aldrig igen. Jag är ledsen min kärlek, men min önskan
är att ha en hustru 30 år yngre än jag."
Hustrun och feen blev djupt besvikna, men en önskan är en önskan.
Så feen viftade med trollspöt igen och poof! ... Mannen blev
93 år gammal.

Sensmoralen i denna historia: Män som är otacksamma jävlar ska
komma ihåg att även feer är kvinnor...

:D:D:D:D:D

Ett gift par i 60-års åldern firade sin 40-åriga bröllopsdag
på en lugn, romantisk liten restaurang...

Plötsligt dök en liten vacker fe upp på deras bord. Hon sa:
"För att ni är ett exemplariskt gift par och för att ni är kärleksfulla
mot varandra så kommer jag ge er båda varsin önskan."
Hustrun svarade "Åh, jag vill resa runt i världen med min älskade make."

Den lilla feen viftade med trollspöt och - poof! - Två biljetter till Queen Mary II
dök upp i hennes händer..

Mannen tänkte efter en stund: "Ja, detta är väldigt romantiskt, men ett
tillfälle som detta kommer aldrig igen. Jag är ledsen min kärlek, men min önskan
är att ha en hustru 30 år yngre än jag."
Hustrun och feen blev djupt besvikna, men en önskan är en önskan.
Så feen viftade med trollspöt igen och poof! ... Mannen blev
93 år gammal.

Sensmoralen i denna historia: Män som är otacksamma jävlar ska
komma ihåg att även feer är kvinnor...

:D:D:D:D:D

:rofl:rofl:rofl:rofl

Förfölj honom och se till att veta allt om honom! Killar HATAR efterhängsna flickor!

Eller varför inte ett långt duschuppehåll? Dålig hygien gör väl sitt till...

ta reda på vad han älskar o vad han hatar, sen älskar du det han hatar o hatar det han älskar. :tummenupp

Last edited:
Dags att väcka lite liv i denna tråden...
Veckans fråga tjejer: Hur alt. vad gör man för att lättast skrämma iväg en kille? :va

Öh, den där frågan är lika ospecificerad som "Min motorcykel är sönder, hur kan jag laga den?"

Dvs, VAD är det som är sönder på hojen... eller VAD är din relation med snubben. Dont fix whats not broken

Öh, den där frågan är lika ospecificerad som "Min motorcykel är sönder, hur kan jag laga den?"

Dvs, VAD är det som är sönder på hojen... eller VAD är din relation med snubben. Dont fix whats not broken

Det var meningen att den skulle vara "ospecifierad". :)
Jag vill absolut inte skrämma bort någon, undrar mest i allmänhet vad ni andra tror kan få en kille att dra öronen åt sig.

Varför vill du skrämma iväg honom!? :va
Var bara ärlig och säg som det är.

Som sagt, jag har absolut ingen tanke på att skrämma bort någon, i synnerhet inte en viss specifik "någon". Undrade mest allmänt...

Last edited:
Contingency theory!
Vad är någon rädd för!?
Det beror alldeles för mycket på personen som säger det och personen som får höra det. Några klassiker brukar vara förhållande, barn, framtid et c.

Hur som haver, jag förstår ingenting... :död

Jag vill absolut inte skrämma bort någon, undrar mest i allmänhet vad ni andra tror kan få en kille att dra öronen åt sig.

Som sagt, jag har absolut ingen tanke på att skrämma bort någon, i synnerhet inte en viss specifik "någon". Undrade mest allmänt...

Hm, så egentligen är frågan omvänd psykologi?
Du gillar en snubbe och vill veta vad du inte ska råka göra för att denna inte ska bli skrämd iväg?

Är det så, är det?
Va,va, VA? :slicka

Först av allt: Tack alla som bidragit till rolig läsning i tråden! :)

jag ska bara fixa hemsidan sen ska dom själva kunna pilla med den, jag vill inte hålla på med den för alltid. :) därför jag vill ha något lätt program som man kan fixa ihopa d och så att dom senare kan fortsätta med att ändra och lägga in bilder. vill helst inte göra nåt i koder.

Ta en titt på Joomla! http://www.joomla.org/

Finns en hel del tillägg, bland annat en webb-shop.

Antar att det även finns en hel del olika mallar att välja på, så något bör du ju hitta som passar dig. Eller så får du in och hacka loss om du vill ha något extra. :tummenupp

Admin-gränssnittet gör det sedan enkelt för dem att uppdatera sidan på egen hand.

Tror jag. :brinnerup

Tsunami har rätt. Var dig själv. Speciellt ifall du vill behålla honom. Blir han bortskrämd av det så hade han väl blivit det förr eller senare ändå? Vem orkar gå runt och trippa på tårna, tänka på vad man säger eller vad man gör, bara för att man är rädd någon ska lämna en?

Last edited:
Tsunami har rätt. Var dig själv. Speciellt ifall du vill behålla honom. Blir han bortskrämd av det så hade han väl blivit det förr eller senare ändå?
"Var dig själv" är dock det sämsta rådet som en människa kan få

Så om jag när jag är ensam hemma går omkring i kalsonger, nätbrynja, oduschad, går på toa med öppen dörr, lämnar disken framme och surfar porr... helt enkelt bara är mig själv, så ska jag vara det med en partner närvarande också? Jag är ju "mig själv"

Låt mig därför korrigera det till "Kom ihåg att alltid försöka vara ditt bästa jag". Trust me, det är en myyyyyycket mer positiv inställning och den positiva energin kommer människor i ens närhet också att känna av.

"Var dig själv" är dock det sämsta rådet som en människa kan få

Så om jag när jag är ensam hemma går omkring i kalsonger, nätbrynja, oduschad, går på toa med öppen dörr, lämnar disken framme och surfar porr... helt enkelt bara är mig själv, så ska jag vara det med en partner närvarande också? Jag är ju "mig själv"

Låt mig därför korrigera det till "Kom ihåg att alltid försöka vara ditt bästa jag". Trust me, det är en myyyyyycket mer positiv inställning och den positiva energin kommer människor i ens närhet också att känna av.

Nu är det ju kört för dig, för nu vet alla här hur du egentligen är när du är dig själv. :tungan

Det låter självklart bra det du skriver, att man ska vara sitt bästa jag - så är nog alla i början av ett förhållande - men ibland är man bara sitt jag och det får partnern antingen stå ut med eller inte.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti