Skriv-vad-du-vill-tråden

Om den e till mig vilket jag har svårt att tro, så kommer jag att dyka upp på Donken. Måste ju få lite riktig mat efter att jefla shaslik och kachapori:arsele

Supplajs !!!

Tjoho! Tjör samma utt varje dag så tänke jag skulle testa nånting nytt idag. Så fixade mej en liten punka... :näsblod
Var sen på Iscompaniet och hämta tre och ett halvt ton is som jag lastade av i Johanneshov. Sen tycker chefen att jag ska lasta på dom igen när jag ändå skulle till Haninge och det skulle dit. :näsblod :crash
När jag väl kommer fram till Dagab i Haninge så får jag ett varmt mottagande: "Vad gör du här?" Viftar med lappen och får veta att den där isen skulle de ha först imorrn och att om jag kommit dit tre minuter senare så hade de gått hem för dagen. :näsblod :crash :glömdet

Men fan, du får väl offra dig för konsten? Sova är överreklamerat, varför sova när det finns koffein?:D

För jag får migrän om jag inte sover och även om det skulle vara skönt att få en anledning att stanna i sängen en eller tre dagar mitt i veckan så känner jag inte riktigt för att gå såna längder... :tungan

Bättre att han överlåter den till undertecknad.:fakta

Tycker vi ställer den i min bil istället.

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back