Bilder SMC Knix Järfälla 2010-07-18

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Ett gäng bilder från Järfälla idag. Bilderna är inte justerade, så de är lite varierande ljus som jag inte har tid att fixa till. Men jag vet av egen erfarenhet att det är kul och nyttigt med bilder, så håll till godo :tummenupp

4806194500_0ae78b1799.jpg

4806192380_c343860337.jpg

Och alla bilder hittar ni här

Det var snabbt!

Stiliga bilder...

Men jag ser att det är dags att orka montera miniblinkersen fram för min del... :gnissla

Som Peter1980 sa, Snabbt!:Bugar
Tack för reklamen ni fotografer gör för Knix.körningarna.

Tack för bilderna "saeco12", jäkligt fina.
Som du själv skrev, det är både kul och intressant att se sej själv så där :tummenupp

Jag har klippt ihop filmer tagna med dubbla kameror från min hoj (fram+bak) från de tre passen i röd grupp, kommer laddas upp på youtube senare idag troligen.

Och tack till er som fotograferar, alltid uppskattat!

Jaha då finns det bildbevis på att man provar en motard :tungan

Kul att du tar dig tid att föreviga deltagarnas framfart, uppskattas och bra jobbat!
//Heli

Snyggt!!! övningar som att "inte flytta baken från sitsen" minskar pose-potentialen dumt nog :)

Tack alla, kul att det uppskattas. Banåka är perfekt tillfälle att träna foto, som att fiska i frysdisken :yoparty

@Granqvist: Jäklar vad det går att åka med en S3 på gocartbana ... har tydligen lite å träna på :gnissla :Bugar

Fina bilder!
Någon som vet vad det var för 'proffs'fotograf där igår? Någon tidning, kanske?

Fantastiska bilder på mig och viffern! :tummenupp

Ser ut att göra tvåhundra, minst, på några av bilderna. :D

Får jag ladda ner bilderna på mig och spara i det egna ego-galleriet? Cred ges till dig som fotograf förstås.

Last edited:
Får jag ladda ner bilderna på mig och spara i det egna ego-galleriet? Cred ges till dig som fotograf förstås.

Absolut. Eftersom det var träning för mig, lågupplösta bilder och jag inte lagt någon tid på efterbearbetning är det helt ok att använda dem gratis.

Tack för att du frågade :)

Absolut. Eftersom det var träning för mig, lågupplösta bilder och jag inte lagt någon tid på efterbearbetning är det helt ok att använda dem gratis.

Tack för att du frågade :)

Träning? Vad mer kan du förbättra? :rolleyes: Bilderna på mig och viffern är de bästa jag sett, det är duktigt med fart i bilderna juh!

Fina bilder!
Någon som vet vad det var för 'proffs'fotograf där igår? Någon tidning, kanske?
Jag pratade lite med "proffsen". Det var fotograf med "elev" som var ute vid banan och hon ("eleven") kan tänka sig att dela med sig av de bilder hon tycker blev godkända.

Släng iväg ett mail till Helen på info@troy.nu och tala om datum, bana, vilken grupp du körde i och "kännetecken"/vilken hoj du körde, så kollar hon igenom sina bilder, om det finns någon på dig.

Eventuellt lägger hon upp bilder på en webbplats, i så fall meddelar jag adressen här.

/ Veronica

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back