Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det var oerhört kul med 4hjulingen som fastnat
Kan ni inte göra en loop på den som gif-bild![]()
Gratulerar svenska folket, hit går våra skattepengar istället för att klara upp mord och våldtäkter, bankrån samt pedofili. Starkt jobbat polisväsendet.
Eller kanske: Hit går våra skattepengar förutom att klara upp mord och våldtäkter, bankrån och pedofili?
dessutom en ganska effektiv insats, plocka 100 hojar på en gång istället för en i timmen?
Torka tårarna nu pojkar, så farligt var det inte.![]()
dessutom en ganska effektiv insats, plocka 100 hojar på en gång istället för en i timmen?
Då pröjar du alltså väsentligt mindre är någon av snutarna i filmen.Ja vill oxå flyga hällikåpter. Lär väl knappt dra nå sås att stå där o hovra på det dära sättet..? Men va fan man degar ju plus 100k om året i skatt så låt dom sitta där med en kopp kaffe o titta på hojjar.....
Jag som meckade ihop hojen inför kvällen, TACK PIGGIE's!!!!![]()
och HA och bandidos är....hojklubbar.
Jag förstår inte riktigt vad snutten vill uppnå i stockholm med det här, Tror de att folk slutar åka hoj!? tror de att folk blir rädda när de visar så mycket resurser de har!?
Jag tror de får mer motsatt effekt. Så mycket våldsbrott , våldtäkter m.m och de lägger ner energin på fartsyndare. Skitpolis i stockholm.
Snutten i GBG är något bättre tycker jag , där punktmarkerar de Bandidos och HA.
Gratulerar svenska folket, hit går våra skattepengar istället för att klara upp mord och våldtäkter, bankrån samt pedofili. Starkt jobbat polisväsendet.
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |