-mini-
Inte som alla andra
Vi är några som har pratat ihop oss om att det skulle vara kul med en brännbollskväll med grillning och öldrickande. Detta är tänkt fredagen den 7 maj.
Brännboll/grillning blir det om vädret tillåter vilket vi håller tummarna för. Är det kasst väder så sätter vi oss någonstans och dricker öl och snackar skit istället. Troligtvis blir det Glorias som gäller då.
Mer info kommer om plats och tid men ni kan ju boka in er ni som är sugna.
Plats för brännbollen är inte bestämd än. Har ni några bra förslag så får ni gärna komma med dem.
UPPDATERAT
Om vädret tillåter så blir det grillning/brännboll på gräsplanen utanför Folkets hus i Lund. (Trollebergsvägen).
Vi samlas 17.30 då vi både ska hinna med att grilla och spela innan det blir alldeles för kallt. Det är bara att droppa in för er som inte hinner till utsatt tid.
Därefter drar vi oss vidare till Myntha för lite öl och skitsnack. De som senare vill vidare ut och skaka på rumpan kan göra det efter eget önskemål. Är det regn och rusk så samlas vi på Myntha kl 19.30 istället.
Tror inte det finns någonstans att grilla utanför Folkets hus så glöm inte engångsgrillarna
Gruztager har nu lovat att förse oss med brännbollsträ så nu litar vi på det
Har jag glömt något nu??
1. minitoker
2. Dede
3. aidem "vinner missa-priset"
4. Quman
5. Palle71
6. Åsa "kan hjälpa dig "
7. Nilssson_
8. _Mia_
9. RebeX (om de släpper ut mig från sjukhuset...)
10. Antzz
11. Zorken17 försöker att ansluta till detta event…
12. powerglide (är preliminärt på)
13. Slipsten
14. Vilse - ställer upp om fotograf alt poängräknare
15. Money
Brännboll/grillning blir det om vädret tillåter vilket vi håller tummarna för. Är det kasst väder så sätter vi oss någonstans och dricker öl och snackar skit istället. Troligtvis blir det Glorias som gäller då.

Mer info kommer om plats och tid men ni kan ju boka in er ni som är sugna.

Plats för brännbollen är inte bestämd än. Har ni några bra förslag så får ni gärna komma med dem.
UPPDATERAT
Om vädret tillåter så blir det grillning/brännboll på gräsplanen utanför Folkets hus i Lund. (Trollebergsvägen).
Vi samlas 17.30 då vi både ska hinna med att grilla och spela innan det blir alldeles för kallt. Det är bara att droppa in för er som inte hinner till utsatt tid.
Därefter drar vi oss vidare till Myntha för lite öl och skitsnack. De som senare vill vidare ut och skaka på rumpan kan göra det efter eget önskemål. Är det regn och rusk så samlas vi på Myntha kl 19.30 istället.
Tror inte det finns någonstans att grilla utanför Folkets hus så glöm inte engångsgrillarna

Gruztager har nu lovat att förse oss med brännbollsträ så nu litar vi på det

Har jag glömt något nu??

1. minitoker
2. Dede
3. aidem "vinner missa-priset"
4. Quman
5. Palle71
6. Åsa "kan hjälpa dig "
7. Nilssson_
8. _Mia_
9. RebeX (om de släpper ut mig från sjukhuset...)
10. Antzz
11. Zorken17 försöker att ansluta till detta event…
12. powerglide (är preliminärt på)
13. Slipsten
14. Vilse - ställer upp om fotograf alt poängräknare
15. Money
Last edited: