R.O.H och The pink ladies vårtur, Redux.

• Thread starter Thread starter VBK
  • Start date Start date
Tillbaka!!! ni hann typ 7 sidor :o.

kört 16 mil nu!!! Först Jonte Engdahl och tro det eller ej efter 2½ vecka hade dem fått in min termostat... men inte min plugg så därför hade dem inte ringt...
Sen vidare till Motorsport i Landskrona höra om dem hade kylarlock såklart inte hemma men kunde beställa :/ vidare till AD-Center dem hade kylarlock :D skit bra service han gick runt mätte på massa bil kylarlock åt mig :). Sen till Mekonomen för ingen hade plugg såklart inte mekonomen iheller.... tillbaka till Lödde för att kolla Bauhaus gick där inne o brainstorma så nu har jag en VVS plugg som plugg på hojen xD Ska ut byta termostat nu :)

Å det heter presentabel eller representativ.

Tillbaka!!! ni hann typ 7 sidor :o.

kört 16 mil nu!!! Först Jonte Engdahl och tro det eller ej efter 2½ vecka hade dem fått in min termostat... men inte min plugg så därför hade dem inte ringt...
Sen vidare till Motorsport i Landskrona höra om dem hade kylarlock såklart inte hemma men kunde beställa :/ vidare till AD-Center dem hade kylarlock :D skit bra service han gick runt mätte på massa bil kylarlock åt mig :). Sen till Mekonomen för ingen hade plugg såklart inte mekonomen iheller.... tillbaka till Lödde för att kolla Bauhaus gick där inne o brainstorma så nu har jag en VVS plugg som plugg på hojen xD Ska ut byta termostat nu :)

Alla problem är till för att lösas. :tummenupp

Last edited:
sideline helve*e vad du spammat :O över 100 inlägg jag är på knappa 40 :( kan ge upp drömmen om att köra förbi dig

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage