Min första nya hoj!

Got Torque?

Demonteringsgeni
Gick med
30 Sep 2007
Hoj
CBR954RR
Jag kände bara att jag måste dela min glädje över att för första gången ha införskaffat en sprittans ny hoj som grädde på moset i samlingen:)

Det vart den absolut sista nya KTM950SM -07a som Lelles hade kvar!
Priset var som en del av er vet helrätt.
Nu återstår bara att köra hem den. -Första körningen på en sådan Kåtte överhuvud taget för min del, så man får ju hoppas att man tycker den är skoj:D

Är det någon som har lite trix och råd angående modellen så mottages det varmt även om den inte skall moddas alls än på ett tag.

Är bara att lyfta på hatten och gratulera. Har precis fått upp ögonen för KTMs hojar själv. Riktigt najs.:tummenupp

Grattis.

Läs den här tråden för tips och trix
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=147564

Mvh E

Tackar!

Jag har kikat i trådenmen upplever att det är ganska långt mellan inläggen gällande ren fakta och tips i tråden.
Hm. Vi kanske skulle knåpa ihop en kompakt info samling till allt som rör 950sm, -om det nu inte redan finns någonstans.

Vågar man fråga hur mycket du fick ge för skönheten? :kiss

Gratulerar i alla fall :tummenupp

Fråga kan man alltid göra, vad du får för svar är en annan fråga:D
Det vart så oförskämt bra, så jag väljer att knipa käft:tungan

Last edited:
Grattis! :)

När du kör hem den, om du tycker den vibrerar och lever jävel så försvinner det efter 100-milaservicen, det är mitt enda tips :D

Köpte en ny LC4 för några år sen och undrade vad fan jag hade gjort när jag skulle köra hem den men det är tydligen en hel del som ska slitas in på en ny KTM :)

Fråga kan man alltid göra, vad du får för svar är en annan fråga:D
Det vart så oförskämt bra, så jag väljer att knipa käft:tungan

Kan faktiskt inte förstå varför man sitter på ett hojforum och säger att man fått en kanondeal och sedan mörkar priset. Rätt egendomligt.

Grattis till hojen i alla fall.

Kan faktiskt inte förstå varför man sitter på ett hojforum och säger att man fått en kanondeal och sedan mörkar priset. Rätt egendomligt.

Kanske för att inte sänka andrahandsvärdet på sin hoj eller på dom andra som försöker sälja sin hoj av samma modell :tummenupp

Tackar!

Jag har kikat i trådenmen upplever att det är ganska långt mellan inläggen gällande ren fakta och tips i tråden.
Hm. Vi kanske skulle knåpa ihop en kompakt info samling till allt som rör 950sm, -om det nu inte redan finns någonstans.

Ja det har du rätt i.

vet inte om du känner till den här sidan.
Innehåller en hel del bra info om i första hand vanliga fel
och lösningar på dessa.

http://www.ktm950.info/

/ E

Såg den, bra pris (69K)på "ny" hoj med tanke på nypriset på dessa! Grattis:tummenupp

Tills TS: Grattis till en fin hoj och en bra affär!

Vad spelar det för roll vad han köpte den för? Det är väl en sak mellan han och säljaren?:va

Ja och det tackar vi för :tummenupp

Inget å tacka för. Känns högst naturligt och inte vilja förlora mer pengar än nödvändigt..... Eller?

Tills TS: Grattis till en fin hoj och en bra affär!

Vad spelar det för roll vad han köpte den för? Det är väl en sak mellan han och säljaren?:va

Håller helt med :tummenupp Vill man ha ett bra pris på en hoj, ring å prata pris med försäljaren istället

Last edited:
Pressa inte killen om priset för tänk om han betalade i natura ...Kanske blir lite pinsamt ..:D

Till ts . Grattis till en frän hoj..:yoparty

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back