Här pratas körningar men inte TT.

var ute och körde idag, vara inte långt ifrån att jag blev ett frimärke på en bil. olja på däcken = NADA händer när jag bromsar, glider upp på mitten refugen och ner på andra sidan...men när oljan och däcken var varma ( WOHO JAG FICK UPP TEMPEN I DEM) var det myyycket roligare

Har du redan fått tillbaka hojen? Fasiken vad snabb Johan är:)
Hade han kikat på kopplingen?

var ute och körde idag, vara inte långt ifrån att jag blev ett frimärke på en bil. olja på däcken = NADA händer när jag bromsar, glider upp på mitten refugen och ner på andra sidan...men när oljan och däcken var varma ( WOHO JAG FICK UPP TEMPEN I DEM) var det myyycket roligare

and you kept going :p
Skönt väder i dag tills det började bli mörk, tog en runda med Snaijk.. Han verkade vara nöjd med sin nya hoj =)
Har lagt märke till en tripple och en KTM 990 i stan de senaste dagarna nu med, måste vara nya för säsongen, inte sett dem förut

Skönt väder i dag tills det började bli mörk, tog en runda med Snaijk.. Han verkade vara nöjd med sin nya hoj =)
Har lagt märke till en tripple och en KTM 990 i stan de senaste dagarna nu med, måste vara nya för säsongen, inte sett dem förut

...what?! har snaijk köpt ny hoj? vad för nån? gixxer I guess?

Vem är det som blåser runt på hayabusan?? Man blir ju knappt sugen varenda jäffla gång man ser han trycka runt! Fin som fan är den oxå :)

Då har man kört första turen med sin nya hoj Gsx-r 750 -00.
Märks att man är lite otränad eftersom man får kramp i ljumsken nästan direkt :tummenupp

Har ingen bild än men de kommer i nästa vecka.
Men det är en gul gixxer ;)
Har inhandlat skinnställ med svart och vit revit :)

Det är jag och ktmGUBBEN! nya är vi inte, inne på 5e säsongen :)

Du som har den blåa triplen? =) Såg dig i så fall igår när jag körde lastbil.

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard