Här pratas körningar men inte TT.

haha, då kan Moderator ta bort min andra tråd.... någon som ska ut idag? :D

jag ska ut senare kanske, men det blir ju först efter jag slutat på min arbetsplats.

Jag vill ut och köra!!!! Om 2 veckor är jag klar med bågen, då jävlar ska jag också bränna däck! Yiiihaaaa! ;)

Blev en 4h på hoj idag.. Såg en silvrig kawwa ala touring med. ER6f? som körde slalom mellan bilarna på järnvägsgatan.. Guesswho, vare du? :D

De va ja Wilcan. Trodde jag skulle hinna köra en låååång runda idag. Men jag fick annat att göra.

blev en 15 mils körning totalt denna helgen.Skönt o få luftat hojen lite.dock är det fortfarande alldeles för kallt i vägbanan för att man ska våga sig på lite inspirerad körning.
Nu kan fan tempen stiga till iallafall 10plus och solen hålla sig uppe till åtminstonde 19 så att ttna kan dra igång.Har nog aldrig haft sån abstinens förr,har ju alltid hållt på med bilar innan,men sen man tog mckortet förra året så e man ju helt såld på hojandet.

blev en 15 mils körning totalt denna helgen.Skönt o få luftat hojen lite.dock är det fortfarande alldeles för kallt i vägbanan för att man ska våga sig på lite inspirerad körning.
Nu kan fan tempen stiga till iallafall 10plus och solen hålla sig uppe till åtminstonde 19 så att ttna kan dra igång.Har nog aldrig haft sån abstinens förr,har ju alltid hållt på med bilar innan,men sen man tog mckortet förra året så e man ju helt såld på hojandet.

:tummenupp

Såld på hojandet är de fler som blivit.
Jag trodde på fullaste allvar att ja skulle klara mig utan hoj denna sommaren.
Blev 5 plus och solen sken och Nöjesbilen åkte ut på blocket!
Så imorgon ska man iväg och kolla på en gsxr 750 med wilcan
När man provat hoj så är man fast helt enkelt.:banana

Last edited:
Nyheter
Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Back