DONK - vad fan är det?

Det var ju jävligt lite om musikstilen jämfört med hur noga det var med skorna?

Ännu en "stil" som handlar mest om dom rätta (dyra) attributen

Ser väl ut som vilket sunkhak som helst i en liten håla någonstans i sverige, fast svenskarna ser bättre ut överlag än britterna..

Jag såg bara en massa losers som antagligen inte har något jobb, sover hela dagarna & festar hela nätterna.

Fördomsfull? Jajjemen! :)

Jag såg bara en massa losers som antagligen inte har något jobb, sover hela dagarna & festar hela nätterna.

Fördomsfull? Jajjemen! :)

Det är inget fel med att vara fördomsfull.

Så länge man har rätt oftare än man har fel.

Fördomar spar tid!

Jag tror att du sparade en jävla massa tid...

Om jag mycket fördomsfullt antar att alla manliga hårstylister är Gay så har jag rätt i 95% av fallen och fel i 5% av fallen.

Varför ska jag då gå omkring och tro att alla manliga hårstylister är hetrosexuella och ha fel i 95% av fallen?

Det är inget fel med att vara fördomsfull.

Så länge man har rätt oftare än man har fel.

Fördomar spar tid!

Jag tror att du sparade en jävla massa tid...

Om jag mycket fördomsfullt antar att alla manliga hårstylister är Gay så har jag rätt i 95% av fallen och fel i 5% av fallen.

Varför ska jag då gå omkring och tro att alla manliga hårstylister är hetrosexuella och ha fel i 95% av fallen?

Haha det där var faan det bästa du skrivit någonsin :Bugar:Bugar

Det var rätt roligt att de verkade helt till sig över helt vanliga sneakers...

Ååå herregud.... Var min reaktion. Jag är dock lite förvånad över att kvinnorna såg bra ut.... Hör inte till vanligheterna på den där inavels-ön!

Alla snubba ser ju för fan likadana ut. Sjukt irriterande musik också.

Dra åt...Jag inbillar mig att om djävulen skulle ha en aktion i helevetet skulle det låta ungefär så.

För en gamling som mig verkar ser det ju mest ut som den gamla vanliga rave-musiken.
Men det är väl som vanligt i Storbritannien, kläderna är asviktiga för musikstilen och sen kommer Andres Lokko dit och skriver en artikel om det. Sen tycker han själv och alla ungdomar i Falun att han är asball.

Back