Namnlista NEJ till trängselskatt.

Sluta larva dig och dra ditt strå till stacken om du nu tvunget måste köra bil. Eller kör hoj.

Bifogat

• Skatt.jpg
    Skatt.jpg
    29.5 KB · Visningar: 218
Last edited:
Skiter väl jag i. Jag bor inte där ändå. :D

Nädå....påskrivet. Jag tycker trängselskatt e ett jävla trams var dom än tar ut dom.

Jag vill ha trängselskatt i Göteborg, om pengarna går till att lära de förbannade fiskargubbarna att köra bil, något de uppenbarligen inte kan :mad:
Ok, de är inte lika jävla usla som stockholmarna men inte långt ifrån.

FÖR Trängselskatt! :yoparty

Och i sthlm får de gärna 3-dubbla taxan så kanske vi slipper alla jävla förortstrimmade Sunk-BMW 318 med 7" stulen vent-kanal som avgasrör brööölandes i city. "-Jag är så cool, jag är så tuff!" Näe, du är bara en jävla sopa. :mad:

jisses vilka problem lite skatt kan göra... och folk tycker att man ska flytta in till staden om man är rädd för vargen =/ välkommen ut i skogen om inte trängselskatten passar

Klart ni ska ha skatt! Det kommer bli jättebra, och kul också. Och ni vill väl inte vara sämre än Stockholm?

Jag vill ha trängselskatt i Göteborg, om pengarna går till att lära de förbannade fiskargubbarna att köra bil, något de uppenbarligen inte kan :mad:
Ok, de är inte lika jävla usla som stockholmarna men inte långt ifrån.

Det är förvisso lätt att köra bil i exvis Arboga med ett rödljus och en liten korsväg.

HAHA!:D:krama
simpsons_nelson_haha2.jpg

Näe

Äntligen säger ja...nu kommer pengar till att bygga ut järnvägen, väntar med spänning att snart få åka direktkrysståg, bara en tidsfråga...

Ni får väl be eran arbetsgivare snällt att stå för era resekostnader oavsett färdmedel :7peta

Last edited:
Det är förvisso lätt att köra bil i exvis Arboga med ett rödljus och en liten korsväg.

Ja, och konstigt nog så är det väldigt lätt att köra bil även i Stockholm samt Göteborg. Förutom för lokalinvånarna då, som antagligen inte har körkort :näsblod

Ja, och konstigt nog så är det väldigt lätt att köra bil även i Stockholm samt Göteborg. Förutom för lokalinvånarna då, som antagligen inte har körkort :näsblod

Jo, visst är det så :dummer

Själva körtekniken brukar inte ändras bara för att man är på landet eller i en storstad. Man växlar, bromsar och svänger på samma sätt. DOCK är det ofta svårt för en utböling att veta vart man ska ta vägen. DÅ är ofta lokalinvånarna stråt vassare.

Eller menar du att riktigt erfarna bönder med 10 000h traktorvana är bättre på att köra bil än storstadsfolket som inte ens kört epatraktor tills dom fyllde 20?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg