Mirakelmackapären som minskar förbrukningen 40%

Varvtalet vid hastighet 110 km/h gick ner från ca 3000 till 2700 RPM. Hur kan detta ske, se förklaringen

:va

haha får man annan utväxling med grejen också :tungan

Jag provade den i min 740 GL-89, till min förvåning blir jag nu tvungen att tappa ur 15 liter bränsle ur tanken var 20e mil!!! helt fantastiskt

Fy fan va bra den verkar! köper man den på biltema eller? berätta detta är ju riktigt bra grejjer..

om jag kombinerar med dom magneter jag har på bränsleledningen kommer jag nog ner till 0.3 liter milen på min 9000 :yoparty

Vadå så ni tror inte att den funkar eller? :mad:

Jag åker förfan gratis med den där grunkan på!!111ett

Jag provade den i min 740 GL-89, till min förvåning blir jag nu tvungen att tappa ur 15 liter bränsle ur tanken var 20e mil!!! helt fantastiskt

Ditt pucko!
Man skulle ha en manick till varje motor, inte en till varje insugskanal, nu tjänar ju du 4x40% och det blir ju 160%
Det är därför du måste tappa UR tanken när du har kört en stund. :huvet

Har en sådan monterad på min bil, en BMW 535ia E28 och har nu kört ett halvår sedan jag sist fyllde tanken med soppa. :rolleyes:

Tjöööp! :D

Min..........

Är man fet, förbrukar (lägger på lager) massa energi, lägger man ett band runt matsäcken.

Stoppa i strypbrickorna 25kw, visst spara vi energi då........:glömdet

Men visst e de lite märkligt att hojarna drar så mycket soppa:confused:

Honda SP1: 1000cc ca 150 hkr, vardagskörning lugnt och sansat. Drar den 0,6 till 0,8 liter:brinnerup. Min lilla bil: 2300cc ca 320 hkr 1 liter:Bugar Toyman.

Många oseriösa svar nu... läs forumreglerna!!

Jäkligt intressant grej. Verkar fungera som en katalysator där den mha olika metaller omvandlar insugsluftens molekyler för en bättre förbränning. Kan dock inte hitta hur den fungerar i detalj. Varför sågar alla denna idé? Tycker isf att katalysatorn på avgassidan verkar lika mycket hokuspokus...

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!