Mc Mässan?!?

Fredriksson

Det är bare å åk
Gick med
29 Jun 2009
Hoj
Kawasaki ER-6n 2007
Tja undrade var om Mc Mässan är i Gbg eller i Sthlm i år, jävligt sugen på att se underverken för 2010 :P

Blir ingen i år PGA lågkonjukturen. Däremot blir det en lite mindre mässa i Borås nu till helgen!

Skulle väl inte bli nån mässa alls on account of the economy?

du kan få komma hem till mig o stirra dig blind på min hoj, men det blir inget provsittande

Om ni tycker att den stora mc-mässan sugit senaste åren så är det ingenting emot vad alla dessa små "mässor" kommer att göra.
Inget illa om de som arrangerar dessa små "mässor". De vill väl, men man skall inte tro att de kan ersätta eller komma upp i den nivån en "stor" mässa har.

Ändock är det lite intressant att besöka dessa evenmang, under förutsättningen att man inte förväntar sig något, eftersom det inte finns något annat att se i denna del av världen.
Och alla som nu drar upp Hoj-xxx och den finska varianten i Lahti, så är även den en liten ersättningsmässa för den vanliga finska mc-mässan.

fan vad alla är "neggo" då.. var glada över att någon gör något istället! OM det inte hade blivit något alls hade ni lipat över det med.

Skriv nåt positivt istället så blir det så mycket roligare :)

/JPS

Ja vad gäller info jag fått från Vincent så kommer det att bli en Mc-mässa i den nya arenahallen i Halmstad under tiden 12-13-14 Mars

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back