200 000 nekrofiler i Sverige

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
:va

Facebook-gruppen ”2kr per medlem till jordbävningsoffren i Haiti” samlade snabbt på sig över 200 000 medlemmar som trodde att de hjälpte de drabbade. Men då meddelades plötsligt att Svenska Nekrofilföreningen stod bakom – och att gruppens syfte var att flyga hem lik att ha sex med.

”Som många redan vet är det alltså Svenska Nekrofil-föreningen som nu skänker 500 000 kr. för att försäkra oss om att liken som förs hem från Haiti är i så gott skick som möjligt, dvs vi kommer inte behöva ha sex med folk som är lemlästade.”

Därefter står det att man i första hand vill få hit döda barn. Gruppen hade på tisdagseftermiddagen 212 206 medlemmar.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/t...pa-haiti-gick-med-i-nekrofilgrupp_4115205.svd

Jag visste att jag sett en idag som gått med där så jag klickade på gruppen. Fy fan vilken vidrig bild.

HAHA!
Massa vänner som gick med.
Tänkte: "Hundra spänn på att det är en såndär lurifaxgrupp".
Underbart :lol

Finns en jättelång tråd på flashback där allt sånt här diskuteras, det är dom som ligger bakom de flesta "grupp-bytar-hacken" på sistone. Folk är lättlurade. Vafan, skänk en 50:- istället för att gå med i nån fånig fb-grupp!

Japp, jag har kommenterat att en bekant gick med häromdagen, så får vi se vad han svarar!

Helt underbart! Allt som får folk att ge fan i att gå med i totalt onödiga, tråkiga, irriterande, intet-sägande, fåniga, fjantiga, usla, botten-skrap-i-cyberrymden-skit-grupper älskar jag.
Making the (cyber)world a better place :tummenupp

För tidigt för att vara roligt.
Men:
Dessa "pranks" har det goda med sig att folk blir lite försiktigare med vad de stödjer.

Eftersom jag är ganska engagerad i hunderiet (jakt och tjänste) så får jag en hel del mail med namnlistor och insamlingar mot "djurplågeri".
Bakom dessa står oftast "Djurens rätt".
Bakom dem står PETA.
Varför är det så många hundägare som stödjer en förening som vill förbjuda husdjur?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg