Vad önskar du dig i (h)julklapp?

- Önskar mig ett par kevlarkallingar. Lätta att tvätta om man bromsar på sig...

Bifogat

• Forcefield%20Action%20Shorts%202.jpg
    Forcefield%20Action%20Shorts%202.jpg
    10.5 KB · Visningar: 90
är de inte bättre att önska sig en köpare då?:va

Njae, skulle jag hitta en köpare i det läget hojen står nu så skulle jag inte få mycket för den. Lite vuxenmekano för tillfället, men det är bara montering som kvarstår. Sen ska nog det där med köpare lösa sig.

Jag vill ha en "Rullande" reggskylt a la James Bond.. Så man efter en knapptryckning får ett annat reggnummer.. Fantastiskt vilket huvudbry lokala länsman skulle få! :)

BiLstEriO till pendlarbilen som jag pendlar 25 mil per dag som inte har stereo :mad:

Edit: sen vore en Suomy Spec Extreme Dragon grädden på varma chokladen.

Har du extrema krav på ljudet eller?

En bilstereo i dag kostar från 399:-
Jag slog på stort och betalade 499:- och fick en som spelade MP3 från USB sticka/USB hårddisk

Det var tider d! Åkte själv inlines i sådär en 8år kanske. Har varit i Linköping ett antal ggr, har äver en kompis som bodde där innan! Kanske känner honom? Herdman. Själv heter jag Andreas Papazoglu. Något som ringer nån klocka?

:3freak:banana

Någon speciell DVD? Kommer ihåg "back in the days", när man drog på en rulle med aggressive-inlinesåkning. För att bli peppad att dra ut och lära sig nya tricks.Ghey, jag vet.. Någon liknande för hoj skulle vara najs.

GImmi! :huvet

Kom och tänka på alla dessa trådar om motorcykelmodeller. Finns dessa i närmaste leksaksbutik? Vilka modeller finns det?

Jag vill ha ett nytt Teleskop!!! Som tur är har vi en snäll tomte så de ligger redan under granen. i alla fall tuben( de e de enda som får plats)

Har du extrema krav på ljudet eller?

En bilstereo i dag kostar från 399:-
Jag slog på stort och betalade 499:- och fick en som spelade MP3 från USB sticka/USB hårddisk

Nej inte direkt, men det finns inga högtalare i bilen. Lite kräsen är man dock :D

jag slog till och var billig knäpuckar för sommarens skrap fr biltema runt 100 spänn

Jag vill ha fred på jorden....äh skit i det men en bmw 1000rr vill jag ha!!!

ja de e nog så... God jul till er alla i alla fall

Ääää... ni har inte hittat rätt bara... var lite kräsna och nöj er inte med vad som helst :tuttar

God jul på er :yoparty

Jo, önskar mig nya däck föresten... och en som kan slänga på dem :D

Nya däck, men det tyckte inte morsan och farsan var lämpligt.. :(

mmm... att de inte fattar att det är bla det viktigaste att ha för att kunna köra säkert. Försökte själv övertala dem om nya däck, men inte fan ser jag några däck under julgran inte... de vill att jag ska vara hel, men vill inte bidra till det :död suck...

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back