Folk som inbillar sig att dom är modeller?

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Jag kom av en händelse in på www.modellbilder.se och kollade lite hur folk där inne såg ut. Man blir ju mörkrädd hur så många, inte helt attraktiva, får för sig att dom är modeller! Har dom inga ögon själva att bedömma om dom passar sig i en mode-tidning. Är det så att dom helt enkelt önskar sig det så mycket att dom till slut inbillar sig det? Förstår bara inte...
Lessen att jag stör mig på det... :( Någon annan?

Ja, de är där och inte på en riktig agentur. Verkar finnas en anledning i de flesta fallen.

Det finns nog stora doser vanföreställningar där ja, och många som lever på illusionen att dom ska blir massor med jätterika på att leka modell, när karriären som dagisfröken sket sig. Fast det är konstigt att det är vanligare bland sk bbw än normal brudar? :va

Det är ju bara att kolla på IDOL uttagningarna.

Många kan ju för fan inte sjunga en ren ton, ändå har dom inbillat sig att dom är nästa svenska storstjärna.

Självkritik existerar inte längre, och tydligen inte uppriktiga kompisar som törs tala om hur kass man är.

Sen verkar det ju finnas hur många fotografer som hellst som fotar dessa... Vad säger dom då? "Guuu va fin du är, du ser ut som en riktig modell, får jag fota dig i min hemmastudio så kanske du kommer med i Vogue!"

Ännu värre är det väl med folk som anger som yrke bloggare/modell/osv. när de har ett annat jobb som huvudsysselsättning. Tror dessa att de verkligen jobbar som det eller :S

Vi har ju ett par lysande exempel på kjoltyg här på forat som verkar ha lite sne syn på sig själva...

Jag känner massor med kjoltyg med sne syn på sig själva, men dom tror alla att dom är fulare än vad dom egentligen är.

Det är nog vanligare bland killar att dra in fläsket framför spegeln och tänka "fan, jag skulle kuna vara kalsongmodell om det inte vore för mitt gigantiska organ"

Jag känner massor med kjoltyg med sne syn på sig själva, men dom tror alla att dom är fulare än vad dom egentligen är.

Det är nog vanligare bland killar att dra in fläsket framför spegeln och tänka "fan, jag skulle kuna vara kalsongmodell om det inte vore för mitt gigantiska organ"

Mjo att killar står o flexar framför spegeln håller ja allt me om, jag är en av dom själv :D
Men de e allt fler kjoltyg som går till första bästa fotograf o ställer sig halvnäck o modellar o tror dom är så heta sååå....

Sen verkar det ju finnas hur många fotografer som hellst som fotar dessa... Vad säger dom då? "Guuu va fin du är, du ser ut som en riktig modell, får jag fota dig i min hemmastudio så kanske du kommer med i Vogue!"

Alltså... Är man urksiljningslös så får man massor av bäver på att säga till tjejer hur snygga dom är och såna krejj. Jag tror att minst hälften av dessa tjejer finns på nakenbilder med en fotografs penis instucken i någon kroppsöppning på svenska-amatorer.se också.

Tjejer... Vad lättlurade dom är, spexiellt dom fula.

Största problemet är inte folk som tror att de är modeller, utan snarare folk som tror de är fotografer.
Nu finns systemkameror i prisklasser där gemene man har råd.
Ergo; Alla ska hobbyfotografera, försöka sig på att vara "fotograf på riktigt", varpå de slänger upp sina alster på fotosidor.

För all del, gör.
Men det vore fint om det kunde finnas en särskild sida oerkända amatörfotografer kunde hålla sig på.
Blir ett väldigt bläddrande för att få fram en enda vettig bild. Man kan lugnt hävda att 9 av 10 bilder på exempelvis fotosidan.se är intetsägande bilder någon tjomme tagit med tanken att "Oj, den var fin".
Det blir inte alltid så attraktivt, även om skärpan händelsevis var bra. :gnissla

Det är väl knappast fotografens fel att de flesta SH tjejer ser patetiska ut i sina försök att få uppmärksamhet genom lättklädda bilder

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg