TL Johan
Socio 5356

Kanon rulle. Längtar redan till sommaren, hösten suger!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hajen skrev:Tack för en helt underbar rulle... Kom på mig själv med att sitta o luta med i kurvorna o liknande...O man blev ju inte liite hojsugen nu inte...!! LÄNGTAR!!!!
Ha det bra alla o ta vara på de få fina dagar som e kvar i år...
trollkarlen skrev:Som nyinflyttad skåning trodde jag inte att det fanns så där fina vägar här i krokarna.
Detta måste undersökas närmare...kanske kan få en sightseeing tripp till sommarn.
Kungligt bra film, men lite som att stå i fönstret på en godis affär![]()
/R
Varje onsdag under säsong kör RadicalRiders där ..... du är välkommen ....trollkarlen skrev:Som nyinflyttad skåning trodde jag inte att det fanns så där fina vägar här i krokarna.
Detta måste undersökas närmare...kanske kan få en sightseeing tripp till sommarn.
Kungligt bra film, men lite som att stå i fönstret på en godis affär![]()
/R
Samma sak här, ligger på HD:n och tas fram när det blir för mycket av lappmögel ute. Fantastisk rulle, KetogaN ihop med RoLLER är bildernas och filmernas kungar.Mega bump!
Finns det här klippet upplagt nånstans? Jag har det på datorn här, men det vore ju smidigt om det redan är upplagt på tuben eller vimeo eller nått.![]()
Den sidan ligger nere sen länge. Tyvärr.Jag vill också se filmen, men det kommer inte upp nåt när jag klickar på länken på första sidan!Vad gör jag för fel?
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |