Garanterat Ny Film: Häckeberga 2003!

:yoparty
det är tråkigt att se sån typ av körning,. lär dig det ketogan.. :rolleyes:

Men nä då du gör det spännande och intressant.

Kungligt bra :7peta

En mycket trevlig film KetogaN! Avslappnad, bra flyt, eminent musikval, enastående bildkvalitet och dessutom kul kommentarer. Keep up the good work!

Tack alla för era hyllingar och kommentarer.. underbart med mycket feedback, det gör det kul att redigera film tiller.. =) kom ihåg.. gratis är gott! ;)

Tack för en helt underbar rulle... Kom på mig själv med att sitta o luta med i kurvorna o liknande... :tungan O man blev ju inte liite hojsugen nu inte...!! LÄNGTAR!!!!
Ha det bra alla o ta vara på de få fina dagar som e kvar i år...

Hajen skrev:
Tack för en helt underbar rulle... Kom på mig själv med att sitta o luta med i kurvorna o liknande... :tungan O man blev ju inte liite hojsugen nu inte...!! LÄNGTAR!!!!
Ha det bra alla o ta vara på de få fina dagar som e kvar i år...

Hehe.. ut och kör medans du kan! :)

Det är såna filmer man vill se när man just "återfallit".... längtar till våren.

Tack!

Tittade på några av dina filmer alla är bra vissa är underbara och jag bara längtar till våren. Fyndiga inlägg i filmerna Jag skrattade gott...
fortsätt så och vingla vidare på banor och vägar :banana

En höjdarrulle :tummenupp

Det finns få klipp av den sorten som jag orkar se i hela dess längd, denna såg jag två gånger på raken... Kanon!

Dumma dig. :fatta! :) Ge oss ännu mera abstines och längtan till våren. :(

Klockren rulle, härligt väder, sköna vägar.. :tummenupp :tummenupp

För den som vill garva lite så kan jag tipsa Minimoto Madness-filmerna! Min personliga favorit är trean... :rofl

:banana <- CorbenDallas

Som nyinflyttad skåning trodde jag inte att det fanns så där fina vägar här i krokarna.
Detta måste undersökas närmare...kanske kan få en sightseeing tripp till sommarn.

Kungligt bra film, men lite som att stå i fönstret på en godis affär :)

/R

trollkarlen skrev:
Som nyinflyttad skåning trodde jag inte att det fanns så där fina vägar här i krokarna.
Detta måste undersökas närmare...kanske kan få en sightseeing tripp till sommarn.

/R

Beror på var här i krokarna är. Dom slingriga vägarna ligger inte runt bostadsområdena precis...

trollkarlen skrev:

/R
Varje onsdag under säsong kör RadicalRiders där ..... du är välkommen ....

Mega bump!

Finns det här klippet upplagt nånstans? Jag har det på datorn här, men det vore ju smidigt om det redan är upplagt på tuben eller vimeo eller nått. :)

Hmm.. Tack för det lyftet.. Här ska kollas på film!

Närå, GI diet, muscle building o.s.v... Jaja, tanken va la god..:fyllisar

Mega bump!

Finns det här klippet upplagt nånstans? Jag har det på datorn här, men det vore ju smidigt om det redan är upplagt på tuben eller vimeo eller nått. :)
Samma sak här, ligger på HD:n och tas fram när det blir för mycket av lappmögel ute. Fantastisk rulle, KetogaN ihop med RoLLER är bildernas och filmernas kungar.

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025