glöm ej highsider

Nu har jag inte hunnit läsa hela tidningen men det jag har ögnat igenom var top of the line :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Du glömde inte skicka till mig trots att jag pratade med dig i minst sagt onyktert tillstånd (åtminstone från min sida) i Karlskoga, bra där!

Och i och med denna krassa säsong så fick man ju inte vara med i topp 20:gnissla :D
Men det fixade ju Q8 bra :)

Nästa år vinner ju Mozzberrk Rookie 600, då jäklar kommer han med:D

Det tror jag när jag ser det. Det är säkert något jävla yngel som snor min rullator och så är det kört! Eller så ramlar jag av stolen på mitt 50-årskalas....

Nu har jag inte hunnit läsa hela tidningen men det jag har ögnat igenom var top of the line :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Du glömde inte skicka till mig trots att jag pratade med dig i minst sagt onyktert tillstånd (åtminstone från min sida) i Karlskoga, bra där!

Och i och med denna krassa säsong så fick man ju inte vara med i topp 20:gnissla :D
Men det fixade ju Q8 bra :)

Ja, fast du var ju uppskriven sedan länge då du hade bokat en prenumeration i våras! Q8 oils annons är faktiskt riktigt snygg.

Pro SBK topp 20. Topp 5 i resterande klasser, utöver några som blev topp 3. Nästa år ser det ut att bli 120 sidor. Utöver reatt utöka med fler RR-sidor blir det också lite annat smått och gott. J

ag skulle säkert även kunna fylla 200 sidor utan några större problem:D Men första steget är att tidningen måste gå plus innan jag vågar mig på något sådant, då lovar jag att det hade blivit topp 10 minst i alla klasser;)

Nästa år vinner ju Mozzberrk Rookie 600, då jäklar kommer han med:D

Jaha men då är det ju grönt nästa år :P

Läste igenom hela tidningen igår när jag skulle somna (eller snarare inte kunde).

Mycket snygg layout. Bra material, lite mycket PRO som någon annan sa, men helt ok. Kul att minimotosarna var med i slutet! Alltid kul att läsa om någon "udda" sport som iallfall inte jag har någon kontakt med i vardagen..

Nu ser jag bara fram emot att få vara med i tidningen nästa år :p

/ Jens

Bra tidning som behöver komma ut mer än 1 gång om året, så man får lite mer känsla att vad som skrivits om "nyss" hänt, om du förstår vad jag menar? Dagsfärska nyheter mitt under säsongen alltså.

Nästa års tävlingskalender kanske även skulle fått lite mer uppmärksamhet, så de som läser tidningen o inte vet så mycket om rr i Sverige vet vart de iaf kan se en tävling.

Annars, som sagt, kul med en ren rr blaska.

Ur ren ekonomiskt synpunkt kan du gå ner på papperskvaliten lite. Det är inte det som gör den mer läsvärd över någon annan tidning.

...gled med vaksamma ögon förbi tidningsavdelningen på ICA focus här i Gbg idag o där, helt plötsligt dök den upp, den efterlängtade, den mytomspunna, insjunken nånstans mellan bike o mc-nytt:

The Rachelizer mag :tummenupp

Snyggt jobbat Rachid, "keep up the good work" så lovar ja o ta i så ja skiter knäck varje race under min 1a rookiesäsong 2010 :D

Det finns många sätt att bli med på bild i tiningen.

Jobbigaste är ju att tex som Filip vinna sm.
Annars kan man ju vika ut sig, se lite gay ut eller bara vara jävligt cool, alternativt köpa sig en sida.

Bra blaska!!! Tack för ett bra år rach!

Bra tidning som behöver komma ut mer än 1 gång om året, så man får lite mer känsla att vad som skrivits om "nyss" hänt, om du förstår vad jag menar? Dagsfärska nyheter mitt under säsongen alltså.

Nästa års tävlingskalender kanske även skulle fått lite mer uppmärksamhet, så de som läser tidningen o inte vet så mycket om rr i Sverige vet vart de iaf kan se en tävling.

Annars, som sagt, kul med en ren rr blaska.

Ur ren ekonomiskt synpunkt kan du gå ner på papperskvaliten lite. Det är inte det som gör den mer läsvärd över någon annan tidning.

Kan mycket väl tänka mig att göra två nummer per år, en inför säsongen och en efter. Men att göra en tidning under säsongen går bara inte. Då måste den komma ut veckovis om den ska kännas aktuell öht. Där är internet oslagbart, man får helt enkelt vända sig till highsider.se om man vill ha rykande färsk information och rapporter om RR i Sverige och Skandinavien.

Därför är det enklare och roligare att göra en sammanställning av säsongen som har gått. För att på något vis föreviga det och för att det är kul att blädra i en tidning lite då och då;)

Tack alla för de snälla orden!

ÅF-listan jobbar jag på just nu, uppe strax!

Kan mycket väl tänka mig att göra två nummer per år, en inför säsongen och en efter. Men att göra en tidning under säsongen går bara inte. Då måste den komma ut veckovis om den ska kännas aktuell öht. Där är internet oslagbart, man får helt enkelt vända sig till highsider.se om man vill ha rykande färsk information och rapporter om RR i Sverige och Skandinavien.

Grymt med en RR blaska!
Hoppas verkligen att du får ekonomi i det hela så att du kan hålla på ett bra tag. På önskelistan står även ett enklare vårnummer med lite info inför kommande säsong, typ kalender, info om banorna, de större teamen mm.

Då jag harvar runt i botten på SBC önskar jag att det funnits lite mer rapporter från den serien (alltså inte bottenstriden...), men botsett från det:tummenupp

Last edited:
Bra tidning, grymt jobbat, fräschare layout. :tummenupp
All credit för det hårda arbete du lägger ner på att göra en tidning om en så pass smal sport.

Skulle dock vilja ha lite fler reportage, Frohburger Dreieck tex. och mindre mängde förarpresentationer.
Mer tvåtakt. :tungan
Sedan kör Anders Blacha Yamaha och inte Aprilia - det ser väl alla? ;)

Bra tidning, grymt jobbat, fräschare layout. :tummenupp
All credit för det hårda arbete du lägger ner på att göra en tidning om en så pass smal sport.

Skulle dock vilja ha lite fler reportage, Frohburger Dreieck tex. och mindre mängde förarpresentationer.
Mer tvåtakt. :tungan
Sedan kör Anders Blacha Yamaha och inte Aprilia - det ser väl alla? ;)

Precis min tanke nästa år med 120 sidor. Ännu lite mer RR, men också annat för att bryta av från ren RR.

Kör Blacha Yamaha?? Allt är den där jäkla Stensmos fel:D;) Han hjälpte mig med vem som körde vad i 250-klassen med de förare som jag var osäker på..

Låter bra det, då skyller vi på Stensmo. :D

Fast hade du kikat på bilderna så ser du skillnader mot Robins hoj. :)

Last edited:
Min är sönderbläddrad redan. Flera timmar på toaletten sliter hårt på den.
Cred för att detta är den enda riktiga racerblaskan. Schysst utförande.

Snygga bilder fanns det oxå :tummenupp

Nu satsar vi på att 2010 ska bli ännu bättre. Med 2 års erfarenhet och bättre utr samt utarbetade arbetsmetoder så kommer den att formidabelt att lyfta.
Din sida kommer att krascha av all trafik :yoparty:banana

Back