Pepp-tråden!!

hahahahhahaah tack din jävla flintis!!! :tummenupp nej vi ses inte i morgon! men ni får ha det jävligt kul, jag ska ut i köpenhamn idag med jobbet och göra huvudstaden helt sinnesjukt osäker. :D:D:D

Hoppas du får en trevlig kväll o se upp för danskana..Dom kan vara farliga....:D
Fråga mig,,,jag vet:tummenupp

Ring Svalan. Gärna en söndag förmiddag. Det får alltid mig på bättre humör:D.

Nä jag anser mig inte som kraftig i heller. Hahhaa tyckte det var hysteriskt roligt, han försökte bara trycka ner mig i -->skorna<--- (ironi). :D
Är helt normal, inget benrangel och defintivt ingen kraftig tjej. :D:D

Nåja, lite tjock är du allt...

Duktig flicka..
Du förstår ju tillome, tjejen bara grinar när ja påpekar att hon e tjock istället för o tacka för observationen o dra iväg o träna.. :va

Fruntimmer...:brinnerup

Bättre att ha något att ta på än att vara sånt benrangel som du. ;) åhh älskling, vilka sköna revben du har! Lite salt på dom? :tummenupp

Bättre att ha något att ta på än att vara sånt benrangel som du. ;) åhh älskling, vilka sköna revben du har! Lite salt på dom? :tummenupp

Mjo, men ja har ett snyggt arsle o stort tredje ben så de väger upp.
Tjejen har fina tuttisar så en får la leva me lite tjocksmock...

typ två juck sen har du bäckenfraktur...:D Då är det bättre som du är money..du tål hårda tag.... har jag hört:banana:banana

typ två juck sen har du bäckenfraktur...:D Då är det bättre som du är money..du tål hårda tag.... har jag hört:banana:banana

Är man automatiskt jätteskör i benen för att man inte har massa fett?
Fan va konstigt, jag borde ligga i en hög av brutna ben såfort jag ställer mig upp, men se på fan, inte ett brutet ben i hela mitt liv.. :va

Fan va konstigt, jag borde ligga i en hög av brutna ben såfort jag ställer mig upp, men se på fan, inte ett brutet ben i hela mitt liv.. :va

Oops...Har du fått den hårt i dig:va:va..
Härligt när man kan komma ut ur garderoben..
:D:D:D

Jag märker att allvaret smugit sig på herrn nu på äldre dagar...

Last edited:
Du snackar me grabben som har flest inlägg i gay-tråden näst efter de två faktiska bögarna så heeeelloooo :sissy

Nu förstår jag inte... :va

Inte jag heller. Jag står och försöker ordna med bh och klänning inför balen. Kan inte tänka på vad jag skriver samtidigt då.

Inte jag heller. Jag står och försöker ordna med bh och klänning inför balen. Kan inte tänka på vad jag skriver samtidigt då.

Ja för inte fan tycker jag själv att jag framstår som speciellt allvarlig om man läser va ja skriver :D

Sånt är ju en tolkningsfråga, men det var kanske jag som var för allvarlig när jag läste..! :gnissla:tungan

Ja en får nog ta o tänka om ett par ggr om man läser mina inlägg på ett seriöst sätt, de borde du la veta vid dehär laget :D

Ja en får nog ta o tänka om ett par ggr om man läser mina inlägg på ett seriöst sätt, de borde du la veta vid dehär laget :D

Ja, egentligen! Jag skyller på att jag har alldeles för mycket att tänka på, och eftersom jag är så oorganiserad blir det som ett helt projekt för mig! :gnissla:D

Ja, egentligen! Jag skyller på att jag har alldeles för mycket att tänka på, och eftersom jag är så oorganiserad blir det som ett helt projekt för mig! :gnissla:D

Gör som jag... ha massa att göra, tänk lite på det innan du går o lägger dig, låtsas om att du tänker gå upp jättetidigt o sätta igång med allt..sen somnar du, sover till 16, sätter dig vid datorn ett par timmar, äter lite sen sitter vid datorn igen resten av kvällen tills du gör om proceduren.. :tummenupp

Gör som jag... ha massa att göra, tänk lite på det innan du går o lägger dig, låtsas om att du tänker gå upp jättetidigt o sätta igång med allt..sen somnar du, sover till 16, sätter dig vid datorn ett par timmar, äter lite sen sitter vid datorn igen resten av kvällen tills du gör om proceduren.. :tummenupp

Det håller ju inte.. Stackars hästen bland annat!

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back