Vad får ni i julklapp av jobbet?

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Den årliga julklappen från min arbetsgivare kom på posten idag, en jättefin fickkalender, har använt dem väl varje år :rolleyes:

Vad brukar ni få för generösa julklappar?

En julskinka och en chokladask..

Julbord.

Vi brukar även få välja prylar ur ett blad. Förra året valde jag eldrivna peppar/saltkvarnar! :yoparty

Men i år ligger vi aningen back så man får nog nöja sig med julbordet..

En redovisad vinst på 754miljoner inför tredje kvartalet o man får en fickkalender, woopie :D

där jag jobbade förra vinter som "hoppinnare"/reserv fick vi badmintonrack med boll, och diverse grillgrejer, funkade fint att använda denna sommaren

Förra året fick jag en salt och pepparströare, sån där man trycker på en knapp i botten så låter det härligt. Har ej använt.
Just det, sedan blev jag varslad också.

Får se vad det blir för julklapp på nuvarande jobbet, kanske varslad här med så man får börja på ny kula ytterligare en gång :tummenupp

Ingen aning, har ju knappt visat mig där så vi får se om jag får någon julklapp. Julbordet fick jag inbjudan till åtminstone.
Förra året kommer jag inte ens ihåg vad jag fick så antagligen var det skräp.

Tidigare arbetsgivare var från Småland och envisades med glas & vaser och dyl. från glasriket.

Nuvarande arbetsgivare brukar plantera träd eller skänka getter i något U-land... Vem vet, de julklapparna kanske inte är så mycket mer än mailet där det står att jag fått några träd i julklapp. Det är ju inte som att man får besöka träden..

Förra året fick jag en salt och pepparströare, sån där man trycker på en knapp i botten så låter det härligt. Har ej använt.
Just det, sedan blev jag varslad också.

Får se vad det blir för julklapp på nuvarande jobbet, kanske varslad här med så man får börja på ny kula ytterligare en gång :tummenupp

Försök tajma det så du får 2 julklappar! :banana

Julklapp

Förra årets present var att ta över som chef för den svåraste gruppen på avdelningen. Gissningsvis är det något lika trevligt denna gång. I övrigt är det att behålla jobbet. Säger jag upp får jag däremot 9 månadslöner...

*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back