Bättre förr?
Visst var det det så.......... eller iallafall var jag bättre förr......... eller iallafall var jag yngre förr......... eller?
Tiden går och man vänjer sig, efter några år på Sporthoj.Com så känns det som att man kan det mesta........... eller var det så att jag kunde det redan innan......... förr när det var bättre?
Näääe det är nog bara så att den negativa finans-spiralen även lägger ett litet lock över sporthojs-aktiviteterna.
Själv har jag skämt bort mig med en hoj imellanåt, men inte i år! Jävla finans kris........ så visst var det bättre förr! Förra året alltså.
Men alltså, om några dar fyller jag sextio!!! och sedan är det bara några veckor kvar till nästa år och då ska jag köpa en röd SP1a. Får jag då gjort det är ju nästa år bättre än detta........... alltså stämmer inte det att det var bättre förr........... eller är det så att förr är för länge sedan......... när sporthoj inte fanns utan allt var hoj?
Inte fasiken var hojarna bättre förr? Men jag var lite bättre förr.......... eller jag är ju jävligt bra nu ochså. Men då måste nog det vara vår och solen skina ute och jag har en veckas semester..... och så står det en ny hoj i garaget. Då kan det inte bli bättre. Så deppa inte ihop nu i vintermörkret.
Snart kommer ju tomten......... eller har ni slutat lita på honom? Han fanns i ert sinne bara förr........... eller?
Sporthoj.com........ är ju inget om vi inte är här, njut utav dagen........ skit i om det pissar, ösregnar ute. Snacka minnen eller framtida minnen med en god vän så kommer leendet tillbaka och det kan ösa ner en stund till.
Plocka in lite semesterbilder i ert garage och skriv en liten story! Men glöm inte, hojrelaterat........... eller sporthoj. Klart den ramen går ju inte att alltid följa.
Gör något gott eller.......... ligg kvar i "idet"! Solen kommer att gå upp till våren som vanligt och vi kommer att vilja skruva på rullen som föder våra pållar med lite färsk bensin! Sporthoj.
Se framåt och ni kommer att se att det blir bättre senare............ eller säg något positivt, vackert, snällt........ eller ligg där och deppa.............. eller
Men visst........ tänker tillbaka på min blå 750 Kawa Trepip med bambustaketsram, den va jätterolig ett tag! Min racerbil "dragster" med några tusen hästar bakom ryggen, dom vart ju bättre förr! Eller?
Ny vecka börjar idag, på torsdag är jag ledig. Så kommer helgen och då ska det julhandlas utav bara fasiken och det känns som att just detta kommer att bli bättre än förra året. Skitkul!
Had det gott och gaska upp er, sitt inte hemma och deppa ihop. Toyman.
E de Lucia snart........ snygga brudar i linne.......