Sidan mindre populär?

Argyle

ingen
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
ingen, helt jävla värdelöst
Är det bara jag eller är det så att sporthoj håller på att förlora sin popularitet.

Tycker det ligger samma trådar uppe länge innan det kommer en ny på senaste uppdaterade. För två,tre år sedan var det konstant nya trådar.

Bara jag eller?

Har märkt att aktiviteten är jäkligt låg nattetid nuförtiden iallafall.

Urtråkigt att jobba natt :mad:

Jag som bara trodde det var den årliga aktivitetsnedgången inför vintern (läs julen) som drabbar i princip vart enda forum på internet den här tiden. :va

Märkt hur olyckstråden också sällan uppdateras numera? Har att göra med att de allra flesta motorcyklister går i ide i oktober månad och kommer ut igen i april eller maj månad och då börjar allt om på nytt igen.

Last edited:
Jag som bara trodde det var den årliga aktivitetsnedgången inför vintern (läs julen) som drabbar i princip vart enda forum på internet den här tiden. :va

blev nyss medlem på sidan och har suttit och läst klockrena trådar/inlägg .. hoppas att det inte blir sämre! :)

Märkt hur olyckstråden också sällan uppdateras numera? Har att göra med att de allra flesta motorcyklister går i ide i oktober månad och kommer ut igen i april eller maj månad och då börjar allt om på nytt igen.

Brukar väl snarast vara mest aktivitet här på vintern, på sommarn kör folk hoj :)

Brukar väl snarast vara mest aktivitet här på vintern, på sommarn kör folk hoj :)

:fakta

Det brukar vara mycket tjafs på vintern och det har försvunnit nu, trådar tas bort, folk bannas. Det är inte lika högt till tak längre och det är inte lika ok att spåra ur trådar längre och det tycker jag är trist. Jag tror att folk tycker tonen är för hård, innan och i början av mitt medlemskap var folk med på att det var hård ton för det var sällan illa menat, idag tror folk att allt som sägs är på fullaste allvar, rapporterar och det blir bannat.

Kan också bero på att alla nya dumförklaras, de som varit medlemmar en längre tid drar interna skämt, hänvisar till gamla inlägg så fort nån undrar nåt och vill diskutera det med färsk info osv. Ganska lätt att räkna ut att de som hållit till här antingen gör annat i livet eller blir bannade då de brutit mot reglerna.

Kan också bero på att alla nya dumförklaras, de som varit medlemmar en längre tid drar interna skämt, hänvisar till gamla inlägg så fort nån undrar nåt och vill diskutera det med färsk info osv. Ganska lätt att räkna ut att de som hållit till här antingen gör annat i livet eller blir bannade då de brutit mot reglerna.

Ja det är nog många som drar sig från att starta trådar pga av detta..
Ganska trist när ngn ny undrar ngt och gamla besserwissrar skriker SÖK och är allmänt dryga lr driver med personen istället för att svara på en fråga som dom vet svaret på bara för att frågan varit uppe under 03-04a..

Tycker även att det modereras lite väl mkt ibland, om det är lite tjaffs i en tråd så vill man ju läsa det istället för att inläggen tas bort, halva nöjet ju med lite :sissy

Ngn som vet varför sandstream (S&S3M?) blev bannad för förresten?

Bättre förr?

Visst var det det så.......... eller iallafall var jag bättre förr......... eller iallafall var jag yngre förr......... eller?

Tiden går och man vänjer sig, efter några år på Sporthoj.Com så känns det som att man kan det mesta........... eller var det så att jag kunde det redan innan......... förr när det var bättre?

Näääe det är nog bara så att den negativa finans-spiralen även lägger ett litet lock över sporthojs-aktiviteterna.

Själv har jag skämt bort mig med en hoj imellanåt, men inte i år! Jävla finans kris........ så visst var det bättre förr! Förra året alltså.

Men alltså, om några dar fyller jag sextio!!! och sedan är det bara några veckor kvar till nästa år och då ska jag köpa en röd SP1a. Får jag då gjort det är ju nästa år bättre än detta........... alltså stämmer inte det att det var bättre förr........... eller är det så att förr är för länge sedan......... när sporthoj inte fanns utan allt var hoj?

Inte fasiken var hojarna bättre förr? Men jag var lite bättre förr.......... eller jag är ju jävligt bra nu ochså. Men då måste nog det vara vår och solen skina ute och jag har en veckas semester..... och så står det en ny hoj i garaget. Då kan det inte bli bättre. Så deppa inte ihop nu i vintermörkret.

Snart kommer ju tomten......... eller har ni slutat lita på honom? Han fanns i ert sinne bara förr........... eller?

Sporthoj.com........ är ju inget om vi inte är här, njut utav dagen........ skit i om det pissar, ösregnar ute. Snacka minnen eller framtida minnen med en god vän så kommer leendet tillbaka och det kan ösa ner en stund till.

Plocka in lite semesterbilder i ert garage och skriv en liten story! Men glöm inte, hojrelaterat........... eller sporthoj. Klart den ramen går ju inte att alltid följa.

Gör något gott eller.......... ligg kvar i "idet"! Solen kommer att gå upp till våren som vanligt och vi kommer att vilja skruva på rullen som föder våra pållar med lite färsk bensin! Sporthoj.

Se framåt och ni kommer att se att det blir bättre senare............ eller säg något positivt, vackert, snällt........ eller ligg där och deppa.............. eller:va

Men visst........ tänker tillbaka på min blå 750 Kawa Trepip med bambustaketsram, den va jätterolig ett tag! Min racerbil "dragster" med några tusen hästar bakom ryggen, dom vart ju bättre förr! Eller?

Ny vecka börjar idag, på torsdag är jag ledig. Så kommer helgen och då ska det julhandlas utav bara fasiken och det känns som att just detta kommer att bli bättre än förra året. Skitkul!:)

Had det gott och gaska upp er, sitt inte hemma och deppa ihop. Toyman.
E de Lucia snart........ snygga brudar i linne....... :krama

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...