Spamtråd för spammisarna

Så, här är bilder och info! :tummenupp

Miltal: ca 8700.
Årsmodell: 1974
Modell: 80L
Motor: Lite mer än 60 hp om jag minns rätt.
Färg, chassi, stolar: Se foton.

Så hur mycket vill du ge för den? :)

FY FAN vad cool den va!!!!!

FAN VAD JAG HATAR DIG!!!

Den jävla bilden hade jag glömt :brinnerup

Jag är rent förtvivlad på den bilden, lagom full och har hela lägenheten full av post-it-lappar. Och dagen efter kommer släkten.... Fan vad förtvivlad jag kände mig :näsblod:fyllisar

Haha vad va det jag sa? Man kan aldrig vara allt för säker. :arsele

OCH PÅ DIG!!! :D :tungan

Ää, den. Den gills inte. Var ju inte meningen ni skulle se den :tungan
Dessutom tog jag ju bort den med en gång ;)

Har en bild varit ute på nätet så mycket som en sekund eller två så kommer den alltid att finnas där.

Nu kommer ju tankarna om vilka fler bilder det finns ute på dig som du har "glömt" att du har lagt upp. :D

Last edited:
Så hur mycket vill du ge för den då? :tuttar

Kanske blir liksom värsta budgivningen mellan dig och sideline, där högsta budet blir ägare till en (nästan) sprillans ny Audi! :D

Kan jag i alla fall alltid hoppas på. :)

Hade jag haft ett behov av en bil så hade den varit klockren. förtillfället så är det bara en onödig utgift för min del så jag får tyvärr hoppa erbjudandet.

Minns inte varför jag gjorde det, minns bara att jag höll på och fixa och trixa för att få texten genomskinlig :D
Sen såg ww den, och sen plockade jag bort den inge :va :glömdet

Jag var säkert inte vid mina sinnes fulla bruk då, det låter som en bra ursäkt i varje fall :D

Undanflykter Vilse. :ajjabajja
Jag tror det var i samband med dejtingtråden. Du ville skryta om dina tillgångar eller nå't sånt... :hihi

Så, här är bilder och info! :tummenupp

Miltal: ca 8700.
Årsmodell: 1974
Modell: 80L
Motor: Lite mer än 60 hp om jag minns rätt.
Färg, chassi, stolar: Se foton.

Så hur mycket vill du ge för den? :)

Den var stört fin. Liiite äldre än vad jag tänkt mig från början, typ en sådär 30 år äldre, men jaja. Vad har du själv tänkt att du skulle vilja ha för den. Skulle kunna ha den ståendes om inte annat.

Kanske blir liksom värsta budgivningen mellan dig och sideline, där högsta budet blir ägare till en (nästan) sprillans ny Audi! :D

Kan jag i alla fall alltid hoppas på. :)

Det kommer inte bli någon särskilt långlivad budgivning. Det kan jag garantera dig. :D

HM det finns dom som inte skulle hålla med dig:rolleyes:

Sen beror det lite på hur/var man menar. :näsblod

:D Jag får väl visa vid tillfälle:näsblod

Hmm, jag vet inte om jag vågar.

Den var stört fin. Liiite äldre än vad jag tänkt mig från början, typ en sådär 30 år äldre, men jaja. Vad har du själv tänkt att du skulle vilja ha för den. Skulle kunna ha den ståendes om inte annat.

Har ingen aning om vad jag skulle ta för den, så därför tänkte jag se ifall jag hittar ett veteranbilsforum, där folk kan göra en snabb värdering. Vill i alla fall helst sälja den till någon jag vet kommer ta väl hand om den. :tummenupp

Av ren nyfikenhet, vad hade du kunnat tänka dig att betala? :)

Har ingen aning om vad jag skulle ta för den, så därför tänkte jag se ifall jag hittar ett veteranbilsforum, där folk kan göra en snabb värdering. Vill i alla fall helst sälja den till någon jag vet kommer ta väl hand om den. :tummenupp

Av ren nyfikenhet, vad hade du kunnat tänka dig att betala? :)

Är själv så frukt snål av mig att jag ger alltid skambud till en början. Så, 3.500kr kanske. :hihi

Eftersom våra datorsystem är helt störda idag sitter jag och läser din semestersaga. Många öl verkar du iaf ha druckit.

Är själv så frukt snål av mig att jag ger alltid skambud till en början. Så, 3.500kr kanske. :hihi

Nja... Det är för lågt. Tror jag. Men jag återkommer. :)

Eftersom våra datorsystem är helt störda idag sitter jag och läser din semestersaga. Många öl verkar du iaf ha druckit.

Du är inte den ende som påpekat det då de dragit samma slutsats. :hihi

God morgon era latmaskar. Det är fredag idag. :)

Godmorgon själv
TGIF Vet inte om jag hade uthärdat en enda dag till i denna cirkusen:näsblod
Imorgon blir det ju lite fest :fyllisar
Jag ska på turridning på dagen och kommer ta tåget från knutpunkten 17:27. Framme i Malmö 18:23 sen ska jag hitta dit oxå. Vad hette stället nu igen?:brinnerup

Godmorgon själv
TGIF Vet inte om jag hade uthärdat en enda dag till i denna cirkusen:näsblod
Imorgon blir det ju lite fest :fyllisar
Jag ska på turridning på dagen och kommer ta tåget från knutpunkten 17:27. Framme i Malmö 18:23 sen ska jag hitta dit oxå. Vad hette stället nu igen?:brinnerup

Interpool! Det är bara till att traska lite nedåt (söderut) och sen lite vänster (öster).

Ska kolla upp vilka tåg som går.
det får ju iaf bli så man tajmar in ditt tåg.

Har du kawan mellan benen och hjälmen på huvudet så jag känner igen dig?

Ska kolla upp vilka tåg som går.
det får ju iaf bli så man tajmar in ditt tåg.

Edit: Det går ett tåg som är framme nästan samtidigt som ditt. 18:32.

så bra!

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back