Geggmoppetråden

100:- vill jag minnas, japp - mer info finns här: http://smk-sodermanland.se/

Ta med någon matta att lägga under hojen vid depån, det är krav från svemo på sådant, och vi träningsledare försöker hålla ordning på't...som jag redan pekat på, vill bara förtydliga så ni har god tid på er att knycka någon entrématta på erat jobb. :D

Räkna inte med mig på Gröndal om jag inte hinner byta fjädern i bakstötdämparen innan dess... den börjar bli riktigt ledsen på mig nu. Och det är ömsesidigt, det är fan inte lätt att hålla bra fart över stalpen när de slår igenom hela tiden..
Laxå var för övrigt en jäkligt kul bana, men den va nog lite mer stalp nu än på filmen kändes de som, men jag tycker absolut att vi ska ta en sväng dit vid senare tillfälle!

SoLong// Team Banjo

Räkna inte med mig på Gröndal om jag inte hinner byta fjädern i bakstötdämparen innan dess... den börjar bli riktigt ledsen på mig nu. Och det är ömsesidigt, det är fan inte lätt att hålla bra fart över stalpen när de slår igenom hela tiden..
Laxå var för övrigt en jäkligt kul bana, men den va nog lite mer stalp nu än på filmen kändes de som, men jag tycker absolut att vi ska ta en sväng dit vid senare tillfälle!

SoLong// Team Banjo

Gröndal har minimalt med stalp, det är mer sten, lera och lite mer och trialhållet. :D

SoLong// Team Banjo

Styr upp fjäder omgående :fakta Numera är ju enduro/cross standard varje helg, finns inga bortförklaringar :D Du kan få en Öhlins CR fjäder av mig, den är till 60-kilos knattar, men har fin gul färg :tummenupp

Kom igen nu, ingen får banga på bus i stenröset utanför E-tuna i helgen :yoparty

Gröndal har minimalt med stalp, det är mer sten, lera och lite mer och trialhållet. :D

Aka. bära sin hoj 1 mil genom skogen :gnissla :huvet

Du glömde nämna alla slemmiga rötter/stockar som ligger på tvären :brinnerup

Blir skitkul :tummenupp :D

Last edited:
...det ser ut som att den fuktiga sidan är lite stängd pga avverkning, så vi är förvisade till den....ahem...steniga sidan ut mot Västeråsvägen (ni kanske har sett backen precis innanför viltstängslet? :hihi ).

Det här blir så jäkla kul...jag tänkte ta med kameran i midjeväskan och föreviga erat första besök i enduroparadiset (det är kutym...man gör så).

:D

Liten snutt från i lördags, på en *riktig* endurohårding från Strömsholm som vi alla blir duktigt frånåkta av...(samma kamera som skall med i midjeväskan på lördag...vad snabbt gjort det är att få ihop något, och få ut det på nätet nuförtin' - ja se teknikens framsteg.. :D ).

[YOUTUBE-ID]lu_tOWImGrk[/YOUTUBE-ID]

/penalist

Last edited:
Styr upp fjäder omgående :fakta Numera är ju enduro/cross standard varje helg, finns inga bortförklaringar :D Du kan få en Öhlins CR fjäder av mig, den är till 60-kilos knattar, men har fin gul färg :tummenupp

Jag har redan en extra fjäder ligger, men vi får se om jag hinner byta bara...
Kom inte med erat hetsande nu igen, det funkade förra gången, men inte längre!
Våga Vägra Sten!

//Team Banjo

Jag har redan en extra fjäder ligger, men vi får se om jag hinner byta bara...
Kom inte med erat hetsande nu igen, det funkade förra gången, men inte längre!
Våga Vägra Sten!

//Team Banjo

...det var en kyckling som hette gullefjun.... :D Fjäder tar vad, 5 minuter att byta? Vek undanflykt. :fakta

...det ser ut som att den fuktiga sidan är lite stängd pga avverkning, så vi är förvisade till den....ahem...steniga sidan ut mot Västeråsvägen (ni kanske har sett backen precis innanför viltstängslet? :hihi ).

Det här blir så jäkla kul...jag tänkte ta med kameran i midjeväskan och föreviga erat första besök i enduroparadiset (det är kutym...man gör så).

:D

Liten snutt från i lördags, på en *riktig* endurohårding från Strömsholm som vi alla blir duktigt frånåkta av...(samma kamera som skall med i midjeväskan på lördag...vad snabbt gjort det är att få ihop något, och få ut det på nätet nuförtin' - ja se teknikens framsteg.. :D ).

[YOUTUBE-ID]lu_tOWImGrk[/YOUTUBE-ID]

/penalist

Endurospår:skrämd ser ju mer ut som en plöjd fåra.

kan bli tajt för mig angående lördag,
beställde nyss nya p-boxar+skrapringar till framgaffeln, så får se när jag får dom, hoppas på imorrn :gnissla

Jahapp, nu går qvarnan att starta igen, klart vi ses i Gröndal. Hetsa inte upp er för att spåret är lite krångligt på sina ställen, går man ut med en avslappnad inställning till det hela brukar det gå bra och man kan t.o.m ha lite kul runt slingan. Men vad hände med attityden "jag ska minsann åka åttor runt er" :D Ajja man brukar bli mer ödmjuk när deadline kryper närmare ;) Svårigheter är till för att övervinnas, ses där allihop.

/Tjockisen på 510:an

Jahapp, nu går qvarnan att starta igen, klart vi ses i Gröndal. Hetsa inte upp er för att spåret är lite krångligt på sina ställen, går man ut med en avslappnad inställning till det hela brukar det gå bra och man kan t.o.m ha lite kul runt slingan. Men vad hände med attityden "jag ska minsann åka åttor runt er" :D Ajja man brukar bli mer ödmjuk när deadline kryper närmare ;) Svårigheter är till för att övervinnas, ses där allihop.

Härligt!

Gött att det var såpass lindriga reparationer. :)

Visst är det så, Gröndal må vara lite svårare än det vi gjort hittills, men det är inte bara elände, det är kul med!

Gå på attack!

Ikväll är det försnack i Team Nej Inget - grundtipset är att vi enligt Suddens rekommendationer går ut med 100% och ökar på lördag. :hihi

Ödmjukhet är bara mitt förnamn:tummenupp

Det brukar ta lite tid innan jag lär mig, vara inte så snabb på asfalten från början heller, går väl lite fortare nu på banan än för 6 år sedan, asfalten ialla fall, ge mig 6 år på enduro så..:tummenupp

Ödmjukhet är bara mitt förnamn:tummenupp

Det brukar ta lite tid innan jag lär mig, vara inte så snabb på asfalten från början heller, går väl lite fortare nu på banan än för 6 år sedan, asfalten ialla fall, ge mig 6 år på enduro så..:tummenupp

...och du kommer att vilja kräkas:zpy på skiten dom första gångerna, för det är grymt jobbigt.:huvet

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025