Tf 17/11

Bjurling

Medlem
Gick med
19 Apr 2009
Hoj
en 675:a
Jaha pojkar och flickor. Då var det snart tisdag igen och ni vet ju vad det betyder? TisdagsFika™:tummenupp

TisdagsFika™

Då var det dags för vinterns tradition (TF) 2009.

ALLA är välkomna att hänga på.

Blir vi tillräckligt många så delar vi upp oss på flera bord 2 eller fler. Ett Über Super Atom snackigt bord & några mindre snackiga. Är du ny på hoj eller inte har fikat med oss tidigare, så bör ni tänka er för både en & två gånger när ni väljer grupp samt placeringen i gruppen, då snacket är "inspirerat".

Har ni inte kört med oss tidigare, så se till att läsa
R.O.H Gruppkörregler innan ni kommer till ett TT.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=40724

En annan tråd som är nyttig att läsa, är AMBULANS sticky
I fall ni kommer först till en olycka.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=876

Som vanligt blir det ca: 2-3h skitsnack med trevliga vänner, ett par stopp på dass, med chans att både tanka & att fylla på vätskereserven.
Och kom inte fulltankade till samlingen, då vi undanber oss dryga jävlar

Samling på Espressohouse Kullagatan 5 kl 18:00 för oss som inte kör TT:n idag. Ni som kör TT:n kommer när ni frusit färdigt

Ni som kan ställa upp som underhållare, kan gärna skriva upp sig

---------------- Kopiera & fyll i namn ----------------
1.
2.
3.
4.
5.
---------------- Kopiera & fyll i namn ----------------

Vad händer i RoH forumet?

Har alla dragit till fejsbook? Dåligt med inlägg om ditten o datten och inget direkt drag i trådarna heller? Eller är det privata delen som sugit upp en del?
21 inlägg totalt i RoH igår, 14 st i privata (67%) och 7 st (33%) här i öppna delen.

Last edited:
Vad händer i RoH forumet?

Har alla dragit till fejsbook? Dåligt med inlägg om ditten o datten och inget direkt drag i trådarna heller? Eller är det privata delen som sugit upp en del?
21 inlägg totalt i RoH igår, 14 st i privata (67%) och 7 st (33%) här i öppna delen.

Ja jag håller med
Här är dött :trött - inte bara på RoH-trådarna
För en annan som inte är betrodd till att komma in på det privata forumet är det inte mycket att läsa :6surkart
Facebook suger!:arsele

Ja jag håller med
Här är dött :trött - inte bara på RoH-trådarna
För en annan som inte är betrodd till att komma in på det privata forumet är det inte mycket att läsa :6surkart
Facebook suger!:arsele
Tror tyvärr att en del av de som idag lägger upp trådar i privata delen inte tänker sig för. De hade själv aldrig lärt känna nån i RoH om de inte sett och hört vad som händer här i öppna delen.

wonderwizard, kan inte du flytta ut de trådar som inte kan anses höra hemma i privata delen hit ut i allmänna så kanske vi får drag igen?

Jag vet inget om FB utom det jag läst i pressen men jag tror jag ska starta en grupp som heter Våga Vägra FB.

Tror tyvärr att en del av de som idag lägger upp trådar i privata delen inte tänker sig för. De hade själv aldrig lärt känna nån i RoH om de inte sett och hört vad som händer här i öppna delen.

wonderwizard, kan inte du flytta ut de trådar som inte kan anses höra hemma i privata delen hit ut i allmänna så kanske vi får drag igen?

Jag vet inget om FB utom det jag läst i pressen men jag tror jag ska starta en grupp som heter Våga Vägra FB.

Ang FB så blev jag ditlurad av en kompis. Upptäckte att detta forum inte var nått för mig och ville gå ur, men det låter sig inte göras. Han man en gång gått med är man med på livstid :gnissla

Last edited:
Ang FB så blev jag ditlurad av en kompis. Upptäckte att detta forum inte var nått för mig och ville gå ur, men det låter sig inte göras. Han man en gång gått med är man med på livstid :gnissla

Va:va- är det så illa?? Gick med mest för att "alla" är med och det kunde ju vara lite kul att hitta gamla klasskamrater och så.....Det känns ju inte särskilt bra att inte kunna gå ur om man skulle ångra sig....

Va:va- är det så illa?? Gick med mest för att "alla" är med och det kunde ju vara lite kul att hitta gamla klasskamrater och så.....Det känns ju inte särskilt bra att inte kunna gå ur om man skulle ångra sig....

Scary :skrämd Får mig att tänka på sekter och sånt Hu! Sekt FB :hihi

Det är faktiskt värre än så, rätt många arbetsgivare scannar FB efter åsikter m.m. när de skall anställa. Finns även annat de använder FB till.

http://di.se/Avdelningar/Artikel.aspx?ArticleID=2009\03\01\326541&sectionid=Ettan

http://di.se/Avdelningar/Artikel.aspx?ArticleID=2009\01\07\318378&sectionid=Ettan

Jo det har jag oxå hört. Jag är kanske lite paranoid men jag har bara lagt upp mitt nick som profil på Fb och inte mitt riktiga namn, om det nu skulle spela någon roll:gnissla

Man kan gå ur :)

Man får börja med att själv radera allt innehåll man lagt in, inklusive att radera alla vänner, foton, applikationer, personliga uppgifter på profilsidan och så vidare. Därefter mejlar man privacy@facebook.com och ber dem ta bort kontot.

Varför inte bara använda facebook's egen inställning som heter "avaktivera kontot"? :tungan

Hm:va Finns det nått sådant. Får kanske försöka igen då... Gick inte de tre förra gångerna och sen ruttnade jag ihop på det. Hörde i efterhand att man måste skicka en förfrågan till nån kundkänst eller likn. om att bli avaktiverad

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back