Du e ganska singel va?![]()
Haha nja... eller jo det är jag ju om man inte räknar hojen som "partner"...
Men det är ju en snygg möbel som allt annat, perfekt att lägga kläder o så på nu i vinter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du e ganska singel va?![]()
Dock småjobbigt att man inte kan hålla fingrarna borta från att skruva isär den, blir säkert ren och fin till vår dock..![]()
Ajjabajja sådär skitigt får filtret inte ens vara efter att man kört kåsan!

...det är brandfarliga vätskor i en sådan...
Å fan!? hmm måste jag ställa ut barskåpet i cykelförrådet då?Intressant läsning i länken särskilt i länken som den användaren bifogat i sitt inlägg. Fanns saker jag inte kände till.
Å fan!? hmm måste jag ställa ut barskåpet i cykelförrådet då?

Å fan!? hmm måste jag ställa ut barskåpet i cykelförrådet då?
Och då åkte min hoj ut idag.. Jävla hyresvärd.......... SJÄLVKLART skulle jag repa tanken i hissen med när jag låg över tanken för pressa ner framgafflarna.. Jävla jacka....


du har väl ändå dig själv att skylla ?
tar man in hojen i lägenheten för vinterförvaring, så startar man inte upp den för att kolla hur fräckt slip-on'et låter
o man låter det stå där hela vintern, man rullar inte den ut & in flera ggr, för till slut ser någon en.
sedan tror jag inte att det står någonstans i kontraktet att du inte får ha hojen där.
fråga värden hur han ställer sig till bensindrivna ridaostyrda bilar eller trianga kök, då du e skogsmulle o campar mycket & har alltid 2 liter lampfotosken, t-röd, t-gul hemma![]()
Mja, starta upp det illa kvickt för kika om det var tätt.............
Och då åkte min hoj ut idag.. Jävla hyresvärd.......... SJÄLVKLART skulle jag repa tanken i hissen med när jag låg över tanken för pressa ner framgafflarna.. Jävla jacka....

Måste du kolla om det är tätt varje gång du går förbi den? För under de få timmarna jag va på besök hos dig dog du igång den minst 150ggr... klockan 12 på natten![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |