Ullared!

Kjell & Rose-Marie :rofl

X-jell! hahaha! :rofl

" Du har blivit biten"
- Naaii
"Jo, det är säkert!

- nai deu ta jau fram knäivn, man har väl varit sjöman!

:Bugar Kunglig humor!

Lyteskomik, haha

EDIT ; Sorry X-up, såg först nu att du redan blänkt till med denna fantastiska kommentar!

Last edited:
Affärsägarna drar in rätt stora pengar där = mycket skattepengar till staten. :tummenupp

Merparten av pengarna som slösas där kommer direkt från staten ändå. Sjukpensionärer och arbetslösa, det är vad kundklientelet består av till största del tippar jag på :näsblod

Nu ska jag maila 5:an och be dem texta nästa program för jag förstod ungefär två ord av vad alkisen och hans tjocka fru sade.
Och min tjej har redan bestämt sig; Hon ska dit! Fyfan, det är så man skäms :huvet

Eftersom knappt någon vågar säga nåt om Ullared kan jag berätta att jag har köpt en kolsyremaskin där. 200:- billigare än MediaMarkt. Köpte även HD-kallingar för 39 kr/st.

Ursäkta om jag står lite konstigt, jag är handikapad. :rofl

\Masonit

Ett sånt sjukt orignal!

Hur kunde man missa honom sist man var där!?

Annars kan jag tipsa om att ullared ligger mitt ibland traktens bästa mc-vägar. Så helt fy är det inte, bara man ger fan i shoppingen ;)

Har du en väl uttänkt lista så är ullared bra, förutsatt att du bor inom en rimlig radie. Som någon nämnde, så går det att tjöpa riktigt billiga prylar (långt under halva priset), men man måste veta vad skiten kostar hemma först. Allt är inte billigt.

Sen ska man åka dit en vardagförmiddag. Då finns det lebensraum.

Live:
video.cgi

Annars kan jag tipsa om att ullared ligger mitt ibland traktens bästa mc-vägar. Så helt fy är det inte, bara man ger fan i shoppingen ;)

Är det inte utanför ullared som vägverket har en teststräcka med räfflor mitt i filen? typ såhär

Ullared är hemskt. Var där i somras och om jag minns rätt var det närmre 60kassor varav majoriteten var öppna. Kö överallt ändå. Åker aldrig tillbaka.

Är det inte utanför ullared som vägverket har en teststräcka med räfflor mitt i filen? typ såhär

Ullared är hemskt. Var där i somras och om jag minns rätt var det närmre 60kassor varav majoriteten var öppna. Kö överallt ändå. Åker aldrig tillbaka.

Jag kommer från landet, så är möjligt att det är 1-2 mil till krokvägarna, sådana små avstånd kan jag ha missat att lägga på minnet.

Kungsäter, Älvsered och Gunnarsjö som ligger ganska nära har bland de jävligaste krokarna mellan sig som man kan hitta. Gällande räfflade vägar har jag inte kört där sedan 2004 som var sista sommaren jag bodde i Göteborg :(

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar