Bulten är numera ... räfflad..

Det bor bara tre stycken vid Bulten vad jag vet:
1:Kalles mamma,vid växthusen.
2:BB-damen,alias Bultendrottningen.
3:Gubben vid sista vänstern innan Rosenhil,som slängde en fet kvist på mig med orden:"era jävla idioter"

Jag var ensam vid det tillfället :rolleyes:

Kan inte 3 klubbar i Sthlm området köpa varsin av de där gårdarna och göra klubblokal av skiten så är det färdiggnällt sen? :)

Med lite pirr i magen och adrenalin så vågade jag mig ut på bulten igår för lite knäskrap! Otäckt med räfflorna, men jag höll mig på min sida.

Efter mitt första knäskrap i +6 graders kyla så vart det svampplock i skogen runt fotokurvan med hoppetossa aka rallytossa. Hitta vi svamp? nää.

Bulten, du är saknad!

:squid:hojraket:hojsmilie

Bifogat

• 20091014102.jpg
    20091014102.jpg
    249.7 KB · Visningar: 407
  • 20091014103.jpg
    20091014103.jpg
    242.4 KB · Visningar: 357
Anna. Jag vet ej om toppluva klassas som godkänd bombarhatt...Men okej, med de däringa stövlarna så får det väl passera denna gång.:krama

Fan va jag längtar till våren..:gråta

Med lite pirr i magen och adrenalin så vågade jag mig ut på bulten igår för lite knäskrap! Otäckt med räfflorna, men jag höll mig på min sida.

Efter mitt första knäskrap i +6 graders kyla så vart det svampplock i skogen runt fotokurvan med hoppetossa aka rallytossa. Hitta vi svamp? nää.

Bulten, du är saknad!

Jättefin mössa, men dina stövlar är på LSD-tripp... *ätakonstigasvampar*

Tror fan att det har blivit räfflat på Bulten
Tant Annans stövlar e ju hur räfflade som helst
Osså med dom hasen i kurvan måste det bli spår i banan

Bulten, du är saknad!

Hahaha.... Vad bra bilderna blev! :tummenupp Nästa ggn e det jag som ska skrapa och då blir det både armbåge o knä... :D

Vi får göra ett nytt försök, det SKA finnas svamp - det har jag bestämt!

...och, och, och stövlarna är faktiskt finfina! :tungan

Hahaha.... Vad bra bilderna blev! :tummenupp Nästa ggn e det jag som ska skrapa och då blir det både armbåge o knä... :D

Vi får göra ett nytt försök, det SKA finnas svamp - det har jag bestämt!

...och, och, och stövlarna är faktiskt finfina! :tungan

absolut!

Ja svampen ska vi ha.. koooom fram!:krama

Anna. Jag vet ej om toppluva klassas som godkänd bombarhatt...Men okej, med de däringa stövlarna så får det väl passera denna gång.:krama

Fan va jag längtar till våren..:gråta

Va f*n får skaffa en extra hoj & puttra runt på golfbanorna & underhålla. Säg till så kommer jag med min grusbus så kan vi leka i bunkrarna! :D

Va f*n får skaffa en extra hoj & puttra runt på golfbanorna & underhålla. Säg till så kommer jag med min grusbus så kan vi leka i bunkrarna! :D

haha,,jo jag har ju min gamla grusbusare..men det är inte riktigt samma sak. det får man ju motion av,,,uuuhh

tror jag vet en kurva som kommer bli nya "fotokurvan" en väg utanför norrtälje varit en olycka hittills men de va förra säsongen men de lät som de va fler som brände rund där nu :)

tror jag vet en kurva som kommer bli nya "fotokurvan" en väg utanför norrtälje varit en olycka hittills men de va förra säsongen men de lät som de va fler som brände rund där nu :)
Kommer aldrig att funka. Norrtälje?? Ligger i norrland ju.:D

Polisen ska flytta därifrån sen sabotaget vid västberga rånet. Det är en skön kurva, dock ofta grus i den, samt mycket biltrafik när färjorna kommer o går. Men jag bor ju i krokarna, så jag välkomnar gärna mer hojar i kommunen. :D

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti