EST
mOngoPuttSÄr...
Inte för att var den som är den, men står inte reggnummret på skattemärket som du inte blurrat också?![]()
Jo men inte för att jag egentligen bryr mig ,tyckte mest att det blev fina sexor av det...eller nior
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inte för att var den som är den, men står inte reggnummret på skattemärket som du inte blurrat också?![]()
Snygg röva Börje![]()
Jasså? Blitt farsa igen?
Den blir fan brutalball!
Jävlar vad sugen jag är på den där lyktan
Bra jobbat!
Den ser skit ut på originalhojjen, men sitter som en smäck på din!
Blocket fynd eller?
Nu börjar det likna något, men jag vill ge lite konstruktiv kritik.
Tanken har en liten glipa mot ramen som skulle se bättre ut om du fixade, den ligger liksom inte helt dikt an mot ramen. Nu vet ju inte jag om det är något som hindrar det under?
Vet att jag har påpekat tidigare, men varför kan du inte gömma tändspolarna under tanken som på monster ? Dom är ju inte snygga. Istället för tändspolarna så ska du sätta dit scoop till luftburken!
Om du ändå ska lacka ramen så passa på att slipa bort alla fula fästen som inte behövs.
Under sadeln så syns den avkapade delen av ramen, går det kanske att täcka den delen eller snygga till stumparna som sticker ut? Det ser lite oavslutat så att säga.. Kanske Monsters små plastbitar som sitter där skulle passa men helst kanske göra egna i alu!
Framlyktan passar verkligen fint men den ser ut att lysa rakt ner i marken? Skulle man kanske kunna flytta/minska instrumenteringen för att rikta den lite mer uppåt?
Vill du ha upp cliponen mer så fanns det en eftermarknadskrona så att sliponen hamnar i nivå med styrkronan. Den hade ett offset på klammerdelen.. Ser väldigt homogent ut och var poppis på Monster.
Vill dock hålla med om att tänspolarna borde tas bort.. Dessa har en tendens att vara känsliga för väta, så du vet..
Annars ser det ut som ett coolt bygge!![]()
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |