Rednecks, hell yeah!

Nu var du elak, det kan finnas personer som känner sig utmålade av dig och allmänt kränkta av ditt påhopp. Mullet ÄR ok när man kör sporthoj, fråga Bullysmile som klipper halva PotaoesMC i den frisyren.

Jag är bara avundsjuk.

/Dålig täckning

Last edited:
Man blir lite sugen på att ha nåt dylikt i båten, jag har ju ändå tryckluftstartanordning med tank.
Äh, det är ett sånt här du ska lasta in i bagageutrymmet på Mercan:
[YOUTUBE-ID]I9KKaj26Lsw[/YOUTUBE-ID]
Komplett med automatisk öppning av bakluckan. När sedan någon damfrisör i en Audi TT ligger och sniffar lite väl nära bakom är det bara att trycka på knappen och njuta av välljudet.

Nu var du elak, det kan finnas personer som känner sig utmålade av dig och allmänt kränkta av ditt påhopp. Mullet ÄR ok när man kör sporthoj, fråga Bullysmile som klipper halva PotaoesMC i den frisyren.

andra halvan har klassisk riddar-frippa.

Bifogat

• eonmynzo.jpg
    eonmynzo.jpg
    9.1 KB · Visningar: 182
Nu var du elak, det kan finnas personer som känner sig utmålade av dig och allmänt kränkta av ditt påhopp. Mullet ÄR ok när man kör sporthoj, fråga Bullysmile som klipper halva PottfrissaMC i den frisyren.
Vilka är det, har aldrig hört talas om detta bikegäng, är dom farliga rednecks från Fjollträzk:confused:

Comviq frilla kallas det!

Jag tänkte säga det, men eftersom de flesta nätverksoperatlrer har rätt bra och lika täckning nuförtiden så tänkte jag att det inte skulle fattas vad som menades med det gamla uttrycket :D

Äh, det är ett sånt här du ska lasta in i bagageutrymmet på Mercan:
[YOUTUBE-ID]I9KKaj26Lsw[/YOUTUBE-ID]
Komplett med automatisk öppning av bakluckan. När sedan någon damfrisör i en Audi TT ligger och sniffar lite väl nära bakom är det bara att trycka på knappen och njuta av välljudet.

Jo den där galningen har jag kollat på några grr när jag letet efter hillbillysarna i länken ovan. Skönt ljud men lite from snubbe.

Last edited:
En fantastisk Hemsida hyllandes "mullet" frippan : http://hem.spray.se/mikael36/hockeyfrossa/

Haha:
"Skapelsen
…Och Gud sade: "Varde en frisyr som skiljer vett från vansinne." Och Gud skapade en frisyr som var kort där uppe och lång bak i nacken och skiljde på så sätt vettet från vansinnet. Och Gud såg att det var gott. Och Gud sade: "Må den nyskapade frisyren bliva känd som Hockeyfrillan, och låt frisörernas tumregel kallas 3:1, minimum tre gånger så långt i nacken som uppe på huvudet." Och det skedde så. Och det blev afton, och det blev morgon den åttonde dagen."

Och..
LITE ot, eller ändå inte :rolleyes:

Så överjävligt bra låt!!:yoparty:yoparty:yoparty

Lamb Of God - Redneck. vassego!

[YOUTUBE-ID]Md6bnGH8J-I[/YOUTUBE-ID]

Bifogat

• inavel.jpg
    inavel.jpg
    3.2 KB · Visningar: 816
Last edited:
Den kan man plocka av och då ser förövaren ut som gemene SH-medlem fast med en legoknopp uppepå.

shhh, inte så högt! då vill alla ha en sån frippa...

Ahh, det är därför de aldrig tar av sig hjälmen, jag trodde att de bara var fula helt enkelt.

fult är någonting väldigt relativt.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
mjaa, jag håller nog med - de är apfula.

Last edited:
Även tjeckier är rednecks. (ett spionfoto jag tog när jag var i Prag förra veckan)
3930228620_3bc6067a77.jpg

Vilka är det, har aldrig hört talas om detta bikegäng, är dom farliga rednecks från Fjollträzk:confused:

Jepp, men de vågar sig aldrig ner till dina sydliga breddgrader så du behöver inte vara orolig att de kommer och tvångsklipper dig :D

Bettskena skrev:
fult är någonting väldigt relativt.

Njae, alltså antingen är du ful eller inte men i olika grader. Har du en Mullet så är du antagligen skitful. Eller så kan du vara som mig, rakad men ful. Och bredvid en inavlad redneck med mullet så är jag fortfarande ful, men inte lika ful som honom. Och bredvid min flickvän så är jag också ful, bara lite mer än bredvid en redneck :D
Men det är väl iofs en form av realivitet :rolleyes:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...