Samåkning Sandviken

Säsongens sista heldagstur?

Kära motorcyklister :hej I helgen ser det ut att bli pangväder både lördag och söndag, vad sägs om att någon av dagarna ta en liten längre tripp inåt landet, till Dalarna?

Last edited:
Jag är på lite beroende på om jag får ner hojen från lyften dock :tummenupp Men jag ser en ljusning i mörkret :D

Jajamensan - Giallo är på!
Avslutningen på gårdagkvällens repa runt landskapet gick i mörker och kyla så en dagstur med lite högre temperaturer skulle sitta fint.

Ciao!

Skitsugen att hänga me, men bakdäcket säger nej till gatåka!! :huvet
Får se om ja lyckas övertala däcket att följa med ändå, annars dyker ja upp på måndag ute på Rörberg om vädret är med oss då. För på sidorna finns de tydligen hur mycke mönster som helst o typ tvärtom på framdäcket! :confused: :)

Gammelfazern har sett ljuset :) Har precis skruvat ihop den igen och ska ge mig ut på en inspirerad tur och se om allting håller tätt osv... Så kan nog hänga på en dagstur skulle jag tro...

Skitsugen att hänga me, men bakdäcket säger nej till gatåka!! :huvet
Får se om ja lyckas övertala däcket att följa med ändå, annars dyker ja upp på måndag ute på Rörberg om vädret är med oss då. För på sidorna finns de tydligen hur mycke mönster som helst o typ tvärtom på framdäcket! :confused: :)

Aha. Det måste betyda bakhjuls åka på rakorna och framhjulsåka i kurvorna. :D

Kära motorcyklister :hej I helgen ser det ut att bli pangväder både lördag och söndag, vad sägs om att någon av dagarna ta en liten längre tripp inåt landet, till Dalarna?

Är sugen att åka....finns mycket fina vägar i dalarna! Men kan ha lovat bort mig på lör :krama he he hör av mig på fre kväll hur d blir...någon färd rutt spikad?

Jag jobbar lördag, men på söndag är jag inte omöjlig... :)

Är sugen att åka....finns mycket fina vägar i dalarna! Men kan ha lovat bort mig på lör :krama he he hör av mig på fre kväll hur d blir...någon färd rutt spikad?

Söndagen kanske passar de flesta bäst, om inte alla ska :fyllisar på lördagkvällen ... Angående rutten hade visst Jimson förslag på några sjyssta vägar :wiggle

Söndagen kanske passar de flesta bäst, om inte alla ska :fyllisar på lördagkvällen ... Angående rutten hade visst Jimson förslag på några sjyssta vägar :wiggle

jag kör heller på lördagen:) måste pricka in en tur med jimson när han har fart på tankkameran dock.... måste ju ha nått som värmer i vinter:banana

För mig blir det åkning på lördag,dalarna here we come:yoparty.Kanske blir lite söndagsåka också, beroende på vilket skick man är i efter lördagskvällen:öl.

Tja vad säger ni?

1300 Jerntorget i Sandviken

Då har man hunnit vakna efter fredags äventyren och så hinner man även hem i hyfsad tid.

Hur låter det?

/ San

Så det här är planen mao:

Datum: Lördag, 19 September
Tid: 13:00
Plats:Jerntorget, Sandviken
Rutt: Mot Dalarna vi rulla :yoparty

I be there (om nu såklart inget oförutsätt lyckas hända :va )

Fan, vi borde starta en klubb vi börjar bli ett par stycken som har varit ute och snurrat...

ja kommer vara på plats.. förhoppningsvis hinner ja få fart på min vurpade hjälmkamera också:banana

Back