Samåkningstråden

Jag tänkte köra till smedstadion och supporta en god sak på lördag, det skall tydligen vara lite familjejippo och invigning av motardbanan vad jag förstår. :) Tar nog frappus-el-moppus och hittar något asfalterat och onödigt krokigt resten av dagen.

/J
 
Jag tänkte köra till smedstadion och supporta en god sak på lördag, det skall tydligen vara lite familjejippo och invigning av motardbanan vad jag förstår. :) Tar nog frappus-el-moppus och hittar något asfalterat och onödigt krokigt resten av dagen.

/J

:tummenupp
 
Jag tänkte köra till smedstadion och supporta en god sak på lördag, det skall tydligen vara lite familjejippo och invigning av motardbanan vad jag förstår. :) Tar nog frappus-el-moppus och hittar något asfalterat och onödigt krokigt resten av dagen.

/J

Om jag är frisk från förkylningsh....te så kollar jag nog också in Gröndal.
 
Fy börjar sånt där redan när man är trettio :rolleyes:

Är intet äldre än 25 + några mån :fakta iallafall inte enligt en :tuttar på 20 senaste finlandsfärjan man åkte :arsele :D

För visst måste det vara så då:va
Eller är det nått jag missar för inte skulle nån säga så bara utan anledning :gnissla :rolleyes:
 
Är intet äldre än 25 + några mån :fakta iallafall inte enligt en :tuttar på 20 senaste finlandsfärjan man åkte :arsele :D

För visst måste det vara så då:va
Eller är det nått jag missar för inte skulle nån säga så bara utan anledning :gnissla :rolleyes:

...tydligen så lider även :tuttar av beergoggles. :rofl
 
Men hon var ju nykter jag frågade hur mycket har du :fyllisar igentligen :banana

Hon letar visst fortfarande efter dig...:rolleyes:
ugly_girl.jpg
 
jaha, det verkar som dem flesta ska till eskilstuna och glida..men samtidigt verkar inte vädergudarna va med mig heller..får väl se med tur imorn lördag....verkar inte så troligt..
 
Tänkte åka en rörken sväng på söndag men verkar inte som vädret blir bra :mad: så vi får se hur det blir.
 
4 tappra trotsade molnen å samlades på station i förmiddas å belönades faktist me lite sol på krokvägar runt stan. Sedvanlig (?) fika/lunch på kajfiket å för att fördriva tid/slippa städa så togs det en extratur runt irsta å gäddeholm efter fikat oxå. Tack för åkturen grabbs :tummenupp
 

Bifogat

  • P9130009.jpg
    P9130009.jpg
    237.1 KB · Visningar: 59
4 tappra trotsade molnen å samlades på station i förmiddas å belönades faktist me lite sol på krokvägar runt stan. Sedvanlig (?) fika/lunch på kajfiket å för att fördriva tid/slippa städa så togs det en extratur runt irsta å gäddeholm efter fikat oxå. Tack för åkturen grabbs :tummenupp

Blev trots allt en trevlig och regnfri tur :)

Tack för idag!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top