Hojåka 2009

Status
Ej öppen för fler svar.
vem var det som glodde så mkt på mig idag utanför banken? ngn som glodde som fan när jag parkerade när jag gick in och när jag gick ut hahahah :D såg ut som han tappa ögona ? ngn härifrån? nästa gång kan ni väl heja eller ? :P

Haha läskigt när folk stirrar! Men säger samma som anton, ingen här vet väl hur du ser ut? Eller har jag missat när du varit med och kört någon gång? :)

Last edited:
Verkar ivarjefall vara nån som sett den mystiska Bella :tummenupp
:skrämd eller :kär eller kanske bara :drool lite, låter som Peter :såjaponken:hihi

nu var det ju inte sagt vilken bank eller hur??? och där jag jobbar på sparbanken är det inte så många som kommer in innan det är klart så jag tror nog inte det var jag. det kanske kan vara bra att dyka upp med hojen och åka en sväng med oss så vi vet vem du är.

Jag ligger lite före i tiden men på Onsdag är det någon som har några planer då? Har varit 16 dagar i norge utan att få åka hoj så jag är sugen :)

Tack för dagens åkning!!! Blev en hyffsad sväng tillslut.... Ska nu ta och avnjuta en wiskey (port ellen 25 årig) innan man tar å knoppar så att man orkar med morgonpasset.... Skål!!

Mmmm... 1 timme tog det att få bort det mesta av asfalten :död

Men det var det värt för det var skoj idag!

Är det några som tänker att åka till Vingåker på Lördag?
Tänker åka om det blir bra väder.

Skrev såhär för några dagar sen...

Motordag i Vingåker

Nästa lördag den 29:e augusti är det den årligen återkommande motordagen i Vingåker!
Har lovat min granne & projektledare Victoria Freberg att fixa dit så många schyssta hojar som möjligt!
Alltså...SPORTHOJAR :yoparty
Evenemanget verkar bli bättre å flera inblandade i år, håller på mellan kl 10 & 15, men vi står såklart sålänge vi orkar å vill!

Träffas på Shell nyputsade å fina :drool från 9:30, åker 9:45 :tummenupp
(Schysst uppladdning inför kvällens kräftskiva :D, se sommarskoj tråden)

Heheee, jag har inte så jättebra mc-kläder när jag åker till och från skolan. Var ju inte beredd på att anton o tuggis och ni andra skulle stå där vid shell vid den här tiden! :tungan

Någon som vet vem det är som har kört av med mc på forsa vägen vid vilthandlaren.... innan bron...??????
Hoppas det gick bra för föraren.......

Någon som vet vem det är som har kört av med mc på forsa vägen vid vilthandlaren.... innan bron...??????
Hoppas det gick bra för föraren.......

jag hörde ett jävla pådrag från diverse blåljusenheter, (bor mellan sjukhuset och brandkåren) tråkigt när sådant händer!

Fredde ringde mig å berättade att nå mc hade kört av vägen .. hans chef hade åkt förbi där...
Det står lite på WighsNews.se

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...