2. Bara när jag hörde första ordet i "spår av däcks rester" visste jag att det skulle bli en jobbig situation om dom letar så noga. Samt att verkstads killen sa att det inte kommer bli lätt att prata med den ansvarige på Triumph då han va ett svin tydligen. Det var han, jag nämnde att gå vidare med ärendet och då sa han nått i stil med: "gör det, det är ditt körkort och vi har uppgifter på hur fort du kört".
3. Detta hände på väg hem från Swedenrock Festival", helt ärligt så kollade jag faktiskt aldrig oljan innan jag skulle hemåt, men på vägen ner gjorde jag det och fyllde på det lilla som saknades. Har 55 mil enkel resa. Hann ungefär 2 mil på hemvägen innan det rasa, ingen varningslampa nånstans förens det var för sent. Motorblocket verkar vara helt, men helt ärligt så är jag värdelös på motorer, därför jag ber om hjälp här, innan jag lämnar in den på svindyra Triumph eller i värsta fall skrotar bågen.
Alla verkstads killar är super trevliga men de kan inte heller göra något åt den högre sittande individen så jag överväger att lämna Triumph bakom mig. Det är synd för jag gillar verkligen bågen.