Sporthoj.com:s egna MC-Skrot!

Sökes efter en org ljuddämpare till en R1:a -00 behöver väl inte vara i kanonskick , tänkte jag skulle testa o korta ner den ...

Har om nån letar : Generatorkåpa till fireblade 98-99, fram och bakfälg till fireblade 98-99
 
Tjena letar efter den övre kåpställningen till gsxr 1100 -88,den ser ut som ett Y
Även passagerar fotpinnar. Skicka gärna ett pm
 
Bakhjul Honda CB400B

Söker bakhjul till en honda CB400N 81-
Det kan även fungera med andra t.ex CB 500-750
Hör av er om ni har ngt lämpligt
Mvh Micke
 
R6 Kåpor RJ03

Efter närkontakt av tredje graden......

behövs Vänster sidokåpa, "mellankåpan" så att säga...

Min är en Vit/Röd 00:a så en sådan med färdig strajpning hade ju varit najs!

Men kan även tänka mig andra färger och lacka + strajpa om !


Hade behövt en ny uppsättning kåpskruvar med...


alltså denna jag behöver:


Maila gärna om ni har något !!

ingen som har en "streetfighterkrona" liggandes heller förretsten ?
har lite kluvna tankar...
 

Bifogat

  • rj03vsida.gif
    rj03vsida.gif
    62.3 KB · Visningar: 83
söker en vattenpump till en kawa zxr750 -89... =/
 
Någon som har skjutspinnar till en Gixxer 1000 -03 -04? Köper gärna eller om någon vänlig själ skulle kunna tänka sig att låna ut dem en stund :krama
 
Kåpor till farsans Honda vfr 750 93:a köpes. framförallt vänster sida pm:a om du har eller vet nån som har
 
Är det nån som har en generator till R1 -03?? Även blå orginalkåpor sökes.
 
Bromsskiva ZZR 600 -92

Hej,

Gjorde typisk dum grej. Lyckades rulla hojen med låset hängande
i bromsskivan. :huvet
Självklart blev skivan sned och nu behöver Jag en ny.
Det är höger fram som Jag behöver. Om någon av en händelse har en sådan liggande är jag tacksam!:Bugar

Conny
 
Jag var på http://www.orebrobildemontering.se/ idag och letade lite grejer till hojen och de har mängder med hojar som skall skrotas, de var skithyggliga och lät mig kolla runt bland skrotet om det fanns grejer som jag behövde.

Kolla där.

Tack för hjälpen om ni läser detta. :tummenupp:tummenupp
 
Hej! Jag är i stort behov av en bränslepump till min Yamaha R1 solen skiner och jag vill åka. Någon som har en liggande eller möjligen tipps om var man kan få tag på en bättre begagnad? Nya kostar 1800kr så det känns lite saftigt.

Mvh Anders
 
Om någon har en kopplingskåpa (motorns högra sida) till en Yamaha XT600 -85 vore jag evigt tacksam, bara till att skrika till i så fall!
 
Tja är det nån som har en kylare till en gsxr 1000 06 liggandes? kan vara en trasig kylare också bara själva halsen där kylarlocket är helt på så är det bra. Skicka PM isf.
 
Tjena

Letar delar till en R6 -03:
*Bakram som är hel och rak :D
*Strålkastare fram. (Eventuellt från R1 98-03, ska monteras i kraschkåpor)
*Bromsljuskontakt bak
*Diodbaklampa
*Skylthållare/belysning
*Manöverreglaget Vä sida (Blink, tut, osv...)

Är det någon som har testat att montera R1 lampor i R6 kraschkåpor? Passform, kontakter osv. Smidigt eller inte!? :va

PM:a svar och tips tack...

MVH :banana
 
Delar till ZX"R" 750 J -91 Sökes

Jag behöver följande delar:

Alla kåpor förutom högra bakre.
Bakre dynan.
Den lilla "vingen" bak på.
Baklyse och V-fram lyse.
Eldosan på v-sida av styra där knapparna för lyset sitter.
Kopplingshandtag och vätskebehållare inkl slang och fäste.
Fästet för lysena och mätarna.
Tank.

Sen så skulle ett kopplingsschema inte vara dumt =)

Mvh Markus.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top