Film: Onsdagsbus 5/8

Status
Ej öppen för fler svar.
Att de inte förbättrar va folk tycker. Självklart att filmen inte hjälper till men jag tror inte det blir så mycke värre. dom som inte gillar denna åkning är redan så negativa så de går knapptt att ändra på om alla mcåkare åkte helt laglydigt i några år.

Gasa mera!

Tror du poliserna börjar prioritera tex stulna hojar mer efter denna händelse, eller tror du att dom sliter upp blocket och ger fler hojåkare fina inbetalningskort?

Film hojen är inte nedrevad det kan jag intyga!!:krama

Ja....
Filma kan du inte....
Redigera kan du inte.....
Å köra kan ni defenitivt inte :wiggle

Dessutom är "filmarhojen" nerdrevad så att det ser ut att gå fortare än det gör...

Fyy faen va bra vid farbror haffa... :yoparty Tur att andra kan ta över vandringspinnen när man själv börjar bli för gammal ;)

riktigt rolig film! tycker själv om att bryta mot lagen, kanske därför jag är utan kort och en bunt böter? ;) men kan förstå moral kärringarna också.

först trodde jag nästan ni hade en överenskommelse med snuten för här skulle det inte gå att göra på det viset! dom skulle jaga en tills nån av parter ligger 6 fot under.. hade ni inga reg. plåtar?

Jag har inte hittat någon som vill ha ditt M4slipon :(

Kul att du gillade filmen däremot :tummenupp

riktigt rolig film! tycker själv om att bryta mot lagen, kanske därför jag är utan kort och en bunt böter? ;) men kan förstå moral kärringarna också.

först trodde jag nästan ni hade en överenskommelse med snuten för här skulle det inte gå att göra på det viset! dom skulle jaga en tills nån av parter ligger 6 fot under.. hade ni inga reg. plåtar?

Regplåtar sitter på som vanligt. Dock saknades min efter turen hem från Sveavägen den kvällen :gnissla

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...