Deltaträffen

VZ800

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Ort
Gävle
Hoj
2001 Suzuki Marauder
Vi är några som tänkte åka från Gävle på ons eller tors, pma, så kanske vi kan se omm vi kan göra följe.
 

Carl-m

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Karlstad
Hoj
XR1200 -09
Vi är några som tänkte åka från Gävle på ons eller tors, pma, så kanske vi kan se omm vi kan göra följe.

Låter trevligt. Tyvärr så kan inte jag åka tor utan måste åka på fre som det ser ut nu. Hur ska ni sova där uppe? Hur många är ni? Såg att det fanns militärtält att hyra.
 

VZ800

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Ort
Gävle
Hoj
2001 Suzuki Marauder
Låter trevligt. Tyvärr så kan inte jag åka tor utan måste åka på fre som det ser ut nu. Hur ska ni sova där uppe? Hur många är ni? Såg att det fanns militärtält att hyra.

Ser i dags läge ut att bli ca 5 hojar från gävle, egna tält, vi var också inne på att hyra militärtält, men vi kör på egna nu i år.
Det är 10 eller 11e året som jag har varit dit ,det har varit några år som jag inte kunde närvara.
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Kul att du kollade upp träffen som jag rekommenderade.

Jag åker upp på torsdag & kommer förmodligen att möta upp nåt dalafolk i Gävle. Vet inte riktigt vilka som åker med mej mer, men Milla från klubben ska hänka.

Vi ses om en vecka :)
 

VZ800

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Ort
Gävle
Hoj
2001 Suzuki Marauder
Kul att du kollade upp träffen som jag rekommenderade.

Jag åker upp på torsdag & kommer förmodligen att möta upp nåt dalafolk i Gävle. Vet inte riktigt vilka som åker med mej mer, men Milla från klubben ska hänka.

Vi ses om en vecka :)

Vi åker ett blandat gäng från gävle tors förmiddag troligtvis runt 10.00 från gävlebro.
Roligt om fler åker vid den tiden så kanske man blir en liten trupp.
 

Carl-m

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Karlstad
Hoj
XR1200 -09
Det har varit för mycket fest nu ett tag så jag bangar. Och sen går inte cykeln som den ska:mad::mad:
Men ni som åker, Ha det så förbannat kul där uppe
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Vi åker ett blandat gäng från gävle tors förmiddag troligtvis runt 10.00 från gävlebro.
Roligt om fler åker vid den tiden så kanske man blir en liten trupp.

Vi är två tjejer som kommer från Uppsala & som ska möta två ifrån Falun i Gävle. Vi har snackat om att träffas till kl 11 eller om det var kl 12 vid Hagsta. Är det de som ligger strax norr om, men en shellmack eller nåt?

Det har varit för mycket fest nu ett tag så jag bangar. Och sen går inte cykeln som den ska:mad::mad:
Men ni som åker, Ha det så förbannat kul där uppe

Tråkigt, du missar nåt. Vädret kommer också att bli bra, för det har aldrig varit dåligt någonsin under alla mina år.

Vad är det som är vajs med hojen nu då?
 
Last edited:

VZ800

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Ort
Gävle
Hoj
2001 Suzuki Marauder
Vi är två tjejer som kommer från Uppsala & som ska möta två ifrån Falun i Gävle. Vi har snackat om att träffas till kl 11 eller om det var kl 12 vid Hagsta. Är det de som ligger strax norr om, men en shellmack eller nåt?



Tråkigt, du missar nåt. Vädret kommer också att bli bra, för det har aldrig varit dåligt någonsin under alla mina år.

Vad är det som är vajs med hojen nu då?


Svaret på din undran är Ja det ligger en mack och en restaurang vid hagsta,
vi håller väl utkik då vi kommer förbi, blir nog ungefär vid 11 tiden om vi åker runt 10.30 från gävlebro
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Svaret på din undran är Ja det ligger en mack och en restaurang vid hagsta,
vi håller väl utkik då vi kommer förbi, blir nog ungefär vid 11 tiden om vi åker runt 10.30 från gävlebro

Vi kom nog till Hagsta vid 11.30 först, då där missade vi varandra.

Träffades vi på Delta?
 

VZ800

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Ort
Gävle
Hoj
2001 Suzuki Marauder
Var det dej langade åt?

Jo :tummenupp det blev lite :yoparty igen efter det, å så lyckades jag ju att få en från ett av stockholmsgängen å :fyllisar
Men vi var i alla fall trevliga och lugna som vanligt:rolleyes:
en :Bugar till er för att ni ä så :krama, hoppas vi snart ses igen, min nästa blir Stenöträffen.
En liten hälsning även till mina nya vänner i :tuttarMC, och Annelie, nästa år tror jag att ja måste ta med sångpärmen,å då dj....r, :yoparty
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jo :tummenupp det blev lite :yoparty igen efter det, å så lyckades jag ju att få en från ett av stockholmsgängen å :fyllisar
Men vi var i alla fall trevliga och lugna som vanligt:rolleyes:
en :Bugar till er för att ni ä så :krama, hoppas vi snart ses igen, min nästa blir Stenöträffen.
En liten hälsning även till mina nya vänner i :tuttarMC, och Annelie, nästa år tror jag att ja måste ta med sångpärmen,å då dj....r, :yoparty

Aha, men då har jag ett bildbevis på dej på Facebook :)

Ska du överge Gävle i helgen? Jag fattade som att ni hade nån cityfest eller så? Skulle va kul att besöka den norra sidan isf =)
 

VZ800

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Ort
Gävle
Hoj
2001 Suzuki Marauder
Aha, men då har jag ett bildbevis på dej på Facebook :)

Ska du överge Gävle i helgen? Jag fattade som att ni hade nån cityfest eller så? Skulle va kul att besöka den norra sidan isf =)

Njae, i helgen skall jag upp å fira farsan i efterskott, han fyllde 60 under deltaträffen :näsblod ,hur kan han när han vet att deltat är något jag alldrig missar :D
Vad gäller cityfesten så är det nerlagt och ersätts av något kallat sommaryran
den kommer att vara uppe vid läkerol arena,så det hoppar jag.
Skall på bollnäsmarknaden på fredag och svinga en bägare,sedan upp till Voxna på lördag för att äta och dricka gott.
Men nu måste jag fösöka hitta din Face sida och se vad jag har gjort,:)
Tills vi ses/hörs igen, PoK,Pelle.
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top