Skriv-vad-du-vill-tråden

VILL Dr. BIKE VARA SÅ JÄVLA VÄNLIG OCH TÖMMA SIN INBOX SÅ MAN KAN PM:A TILL KARLSLOKEN!!!!:hihi

VILL Dr. BIKE VARA SÅ JÄVLA VÄNLIG OCH TÖMMA SIN INBOX SÅ MAN KAN PM:A TILL KARLSLOKEN!!!!:hihi

Oj oj! Blir visst fullt fort i lådan när man är borta! ;)

Aj´ll töm!

(tyckte väl att det kommit lite lite PM... :D)

Last edited:
Å vart blev kortsemestern?

Två riktiga pärlor!

Både ur natursceneriska perspektiv, men främst kulinariska och även kulturella! :)

- Högbo Bruk, där bl.a knugen och Silvia bodde när de skulle hälsa på Dannes päron.. och där de har ett gourmetpaket som verkligen inte går av för hackor! Kolla hemsidan - och dreggla!
http://www.hogbobrukshotell.se/sv/restaurang/meny

- Älvkarleby, detta blev ett skott i mörker då jag, väl i Skutskär fick en ingivelse: -Fasen, vi svänger ner (upp?) längs dalälven, till Älvkarlebyfallen...
Det har ju minst sagt regnat en del i Dalarna nu en tid, så nu borde väl den annars torra älvfåran brusa högt av forsande vatten!
Sagt och gjort, och vi hittade superlogi via turisthotellet mitt i byn vid Karl XIII´s bro.
Åt gott ute på Laxön (Ing1´s gamla utbildningsläger som numera är pietetsfullt bevarat byggnadsmässigt, men nu oxå vandrarhem, hantverksby, och två cafeér, samt en restaurang med två paradrätter (på lax såklart!) vilka enbart de, är värt resan upp!

Bilder kommer!

Last edited:
Två riktiga pärlor!

Kul för er.

Själv avslutade jag semestern med att koppla ihop centraldammsugaren på vinden, svettigt och skitigt!:huvet
Jävlar vilket sug det blev när jag testade, missade att kolla att munstycket inte var inställt för slätt golv, det sög fast.:banana
Sedan klipptes gräsmattan innan köttet grillades och pilsnern inmundigades.

Och detta skulle va nån nyhet då eller??
Eller är pappaledigheten slut nu och det bara är 4-5 veckor kvar av din årliga semester?? :D

Det är faen inte ofta jag håller med fajbjoj Nicotin men nu måst jag nog göra det... :gråta

:hihi

Kan ju passa på att tacka alla dj*vla galningar man har som polare för en utomordentligt välgenomförd svensexa... Jag hade skiiiiiiitkul!
Sen att jag är världsbäst på att (Gud ni vet) gjorde ju inte saken sämre.. :D
Stort tack även till Andersson turbo för en jefla härlig resa och Gubblasse som ska ha förevigat den.. (Hoppas du inte kunde fota GENOM visiret så mion skräckslagna min syntes...:hihi)

jaja,, vissa har det bra med semester..
Hoppas du är nöjd med Svensexan.. Kan ju lova att filmen kommer bli ännu roligare att titta på.. :banana

litet smakprov från resan...

stor tack till gubblasse som ställde upp och fotade..grym kille..:tummenupp

och framför allt turboandersson som hade möjlighet att tsälla upp på detta..:tummenupp:yoparty:Bugar

j9y5go.jpg

Fyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad cooooooooooooooooooooooooooooolt!!!! :D
:banana:yoparty

:Bugar för andersson och gubblasse!

blev grymma bilder kan jag säga...:D

mindre grymma bilder togs tyvärr av ngn anledning i en bastu..:arsele:va:gnissla

:skrattaåt...

Vissa bilder kanske inte bör bli uppladdade och förevigade på nätet... :hihi

Dessvärre vart det ju även duschbilder med andra håriga arslen på så.. mjae... Vi kan ju helt enkelt vara överens om att vissa sker inte ska upp på nätet... :hihi

Dessvärre vart det ju även duschbilder med andra håriga arslen på så.. mjae... Vi kan ju helt enkelt vara överens om att vissa sker inte ska upp på nätet... :hihi

njae..kan ju komma upp på en storbilds skärm på ett bröllop nära dig kanske ??:krama:arsele:D:banana

Antingen så blir din fru avis på min eller så kräks hela sällskapet...
Jag vet inte vilket som är bäst.. *asg*

Antingen så blir din fru avis på min eller så kräks hela sällskapet...
Jag vet inte vilket som är bäst.. *asg*

jag har en utmaning till dig...se vem av oss som ger upp först när vi får våra håriga arslen vaxade ???:D:banana:gnissla

Man el mus ???:D:krama

jag har en utmaning till dig...se vem av oss som ger upp först när vi får våra håriga arslen vaxade ???:D:banana:gnissla

Man el mus ???:D:krama

Mohahaha I BET!!!

För övrigt,, Grym bild. Jag har bra filmmaterial här hemma också. :yoparty:banana

Neeeh... Jag vill ha mus... Ingen jävla hårig kille.. .

Mustach kittlar inge mysigt... :hihi

Neeeh... Jag vill ha mus... Ingen jävla hårig kille.. .

Mustach kittlar inge mysigt... :hihi

Så sa du inte när du sprang runt på tanto, med plastbyxorna, och skjortan. ;)
Me love Mustach sa du då. :arsele
Vågar jag lägga upp ett kort... Nääää bättre att spara gobitarna till bröllopet. ;):yoparty

Nyheter
Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger