Skraj, brud försökte träffa mig med en tunna!

• Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date
Om du kört enligt skyltarna kanske tunnan aldrig hade varit aktuell...

Eller som någon skrev tidigare i tråden...

"Synd om människor som dig. Svart eller vitt, som om du vore autistisk. Du kanske är det? Isåfall, förlåt"

Hon kanske fick mensen samtidigt oxå, det vet man ju inte...men vi kan ju konspirera oss igenom hela kvällen om du vill....helt utan att komma till poängen....eftersom bara hon vet...

Om hon jobbar för samhall så kanske...men det är inget jag skulle sätta pengar på...

Och jag menar inte heller att det är normalt att slänga tunnor på folk, men det kanske är vanligare söderut?

Jag har ingen direkt lust att konspirera, har jag skrivit det? :va Jag undrade bara varför du inte trodde att hon hade sett på uppdrag granskning, för jag tyckte att ditt argument om det var ganska konstigt.

Om du kört enligt skyltarna kanske tunnan aldrig hade varit aktuell...

Sen kan man ju fråga sig hur bra en tantmedtunna är på att uppskatta hastighet. Personligen tror verkligen inte att hon skulle kunna bara kolla på hojen och avgöra om den rör sig i 70 eller 85.

Last edited:
Körde på 70 väg.

Vem kör inte 10-20 km/h över hastighetsbegränsningen? Det gör ju många, många människor. Speciellt på 70 väg.

Om du hade varit i min situation, tycker du att du förtjänade en tunna efter dig? DU kanske tycker att 80 km/h på 70 väg är rena självmordsfarter, och förtjänar att bli redigt utskälld? Om så är fallet så förstår jag varför du resonerar på det sättet. Men för mig är det ingen svinkörning alls, inte ens i närheten.

Hur många som kör över hastighetsbegränsningen är ju helt orelevant i sammanhanget, du körde för fort, punkt! Tunna? Vad för tunna? Sen ska man ju inte få saker slängda efter sig, det håller jag med om. Vad du tycker om svinkörning eller ej, det kan du lägga i samma hög som det som rinner ur näsan på mig det är av ungefär samma värde!

man kanske skulle be vägverket sätta upp varningskyltar " varning för fruntimmer med tunnor" eller " se upp för flygande tunnor" :)

sicken tur att inte alla tjejer är som detta original för jag älskar tjejer minst lika mycket som hojar, nästan iaf ;)

Nu blev jag ju nyfiken om hon slg med tunnan framifrån eller om hon försökte slå dig i bakhuvudet?

Min kompis har alltid en kratta med sig när han är på crossbanan med sina ungar och med den krattan försöker han slå ungarna i bakhuvudet.
Blir dom träffade så har dom ju kört för sakta!

Och därimellan kan han kratta bort lite sten från banan.

Sen kan man ju fråga sig hur bra en tantmedtunna är på att uppskatta hastighet. Personligen tror verkligen inte att hon skulle kunna bara kolla på hojen och avgöra om den rör sig i 70 eller 85.

Spelar det någon roll när huvudrollsinnehavaren redan berättat att han körde för fort?

Spelar det någon roll när huvudrollsinnehavaren redan berättat att han körde för fort?

Ja, klart det spelar roll :va:va

Du skrev ju att tunnan kanske aldrig varit aktuell om han kört enligt skyltarna. Han berättade ju knappast för tanten att han körde för fort, utan hon måste ju ha klurat ut det på egen hand. Om det inte vore så att hon skulle kastat den oavsett om han körde för fort eller inte.

Och i så fall hade det ju hänt även om han följt skyltarna. Och då är det inte som i ditt förra inlägg, att tunnan kanske inte hade varit aktuell om han följt skyltarna. Det var det som jag ville komma fram till. :)

Åk tillbaka och kör ett sant western stunt. Fast med ett lasso i passagerarhandtagen, pricka henne med lassot och sen bara dra jäääääärnet! Givetvis passar du på och kör en fet fuck you burnout när hon släpar där bakom i 150+... :D:yoparty

Nä, skämt åsido, jag tycker nog fan du ska ta och åka dit någon dag igen om du bara ska ut och åka och ta ett snack med henne om du har några minuter att offra. Det är så mycket som kan spela in i anledningen till varför hon överreagerade så pass att det gick långt över gränsen att det går knappast att spekulera i. Tror det lär vara mycket bättre och effektivare att konfrontera henne på ett trevligt sätt så hon fattar att alla hojåkare inte är idioter, innan någon faktiskt blir skadad. Känns lite som knäppgöken vid bulten som hivade ut grus och fan vet vad...

Kanske sprang en mus på vägen som hon ville döda :näsblod mmmm, fresh meat...

Ja, klart det spelar roll :va:va

Du skrev ju att tunnan kanske aldrig varit aktuell om han kört enligt skyltarna. Han berättade ju knappast för tanten att han körde för fort, utan hon måste ju ha klurat ut det på egen hand. Om det inte vore så att hon skulle kastat den oavsett om han körde för fort eller inte.

Och i så fall hade det ju hänt även om han följt skyltarna. Och då är det inte som i ditt förra inlägg, att tunnan kanske inte hade varit aktuell om han följt skyltarna. Det var det som jag ville komma fram till. :)

Nja, jag skrev just KANSKE för att jag, liksom ingen annan i denna tråd, inte vet anledningen till att tunnan kom fram. Alltså kan vi fabulera hur vi vill, även jag.

Rent allmänt är det rejält hög svansföring här ibland. Icke-hojåkare får inte ta lagen i egna händer, men det är helt ok att spöa upp någon som slänger ut grus i kurvorna. Kan nån förklara den logiken för mig? :confused:

Fick en fotboll i huvet när jag åkte på ett hjul en gång, låter kanske inte så illa men det värsta var att det kom en lastbil i motsatt färdriktning. Kanske ett könshårs marginal mellan mig och scanian. Åkte inte på några dagar sen...

Hade dock gjort mig förtjänt av det kanske... dom var väll avundsjuka :rolleyes:

Det va en snubbe mellan våra inlägg eller om det va strax ovanför som skrev om Uppdrag granskning.... Jag nämnde det bara när jag ändå skrev i tråden.... :)

Fan va många prydliga moralkärringar det finns här på SH....:rolleyes:
Moral och empati är två skilda saker...
Om du kör i 85 på 70väg och nån kastar en tunna på dig = Hjärndött gjort av tanten...
Om du kör i 200 och inte saktar ner trots att du ser hennes ungar vid vägen som leker... Ja då skulle jag faktiskt skrattat åt dig om hon träffade med tunnan...För då är den välförtjänt...

Förstår du skillnaden mellan en idiot och killen som skrivit tråden som verkar va rätt lugn, iallafall i mina ögon..?

För de allra flesta så kör man inte "väldigt lugnt" om man kör 10-20km/h över hastighetsbestämningen. Tror bara det är en skillnad i verklighetsuppfattning mellan dig och de boende...

Extra lugnt för de boende är troligtvis 10-20km/h under gällande hastighetsbegränsning.

Typ så är det, det stavas...RESPEKT ...för de boende, vad skulle du själv tycka som småbarnsförälder intill en sån väg,....respekt för de boende kallas det.:D

Faen vilken sur avatar jag har...

Nja, jag skrev just KANSKE för att jag, liksom ingen annan i denna tråd, inte vet anledningen till att tunnan kom fram. Alltså kan vi fabulera hur vi vill, även jag.

Rent allmänt är det rejält hög svansföring här ibland. Icke-hojåkare får inte ta lagen i egna händer, men det är helt ok att spöa upp någon som slänger ut grus i kurvorna. Kan nån förklara den logiken för mig? :confused:

Ja, jo det är väl klart det bara var kanske. Det förstod jag med... Och det jag skrev byggde på den möjlighet att den kanske inte skulle komma fram. Jaja, skit samma :)

HORA också, ja fifan.. såna där horor ska inte få husera fritt på våra gator.
jävla tunnkastandes hora. Tunnhora, Hortunna... död åt dem alla, ja fifan.

Va fan gör du här då? Bättre du e på ett forum för klimakteriekossor då....:tummenupp

Moral och empati är två skilda saker...
Om du kör i 85 på 70väg och nån kastar en tunna på dig = Hjärndött gjort av tanten...
Om du kör i 200 och inte saktar ner trots att du ser hennes ungar vid vägen som leker... Ja då skulle jag faktiskt skrattat åt dig om hon träffade med tunnan...För då är den välförtjänt...

Förstår du skillnaden mellan en idiot och killen som skrivit tråden som verkar va rätt lugn, iallafall i mina ögon..?

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar