Skraj, brud försökte träffa mig med en tunna!

• Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date
Asså, jag fattar inte... :confused:
Du menar att hon hade en TUNNA med sig i bilen och kastade denna tunna emot dej?? Jag är faktiskt lite imponerad att hon lyckades med den bedriften...:va :D
:redneck

PS. tur att allt gick bra, verkar vara några demoner som spökar hos den varelsen...

Det kunde man aaaaldrig ha gissat...

Jag vet inte vad du försöker göra, reta upp mig? Vad menar du med det? Att jag skrev hora? Eftersom jag är blatte så är alla kvinnor mindre värda, och de bör ha på sig slöja, misshandlas osv. Självklart, man är ju blatte...

Hora är bara ett uttryck som jag använder när jag är riktigt arg, säger det till snubbar också. Så tolka det inte på fel sätt... inte så lätt med din "skeva" världsuppfattning och din sociala inkompetens. Fixa dig fler blattekompisar så kommer du att inse att alla inte är likadana. Synd om människor som dig. Svart eller vitt, som om du vore autistisk. Du kanske är det? Isåfall, förlåt :död

Om du körde extra lugnt 10-20 km/h över inom bebygt område där det är 50 eller 30 km/h så förstår jag inte vad du har att gnälla över..
Sen att kalla det att köra extra lugnt när man kör över hastighetsbegränsningen ???

Visst alla kör vi fort ibland men försök inte få det att låta som du gjorde rätt för det gjorde du inte du körde faktiskt fort...
Det ger inte henne rätt att kasta tunnor men du sj var du ingen ängel heller:banana

Last edited:
Så myckat har man för att man försöker hålla hastigheterna runt bebyggt område!

Det kanke är säkrare ändå att boma satan? De flesta hinner inte reagera innan man passerat och man är ett svåre mål för kringflygande tunnor och annat. :va

Kanske var ironiskt menat, men...

Det är möjligt att det i vissa situationer är säkrare att "boma satn". Men om alla gör det hela tiden så är risken stor för ännu fler blir upprörda av oss bikers och de som redan är upprörda blir ännu värre osv. Så blir det fler som sysslar med "fri jakt" osv. En situation som blir farligare för alla som kör på allmän väg. Om alla ska bomba överallt så bevisar vi ju dessutom att de som säger att "hojar bara hör hemma på bana" och dylikt rätt dessutom.
Det tycker jag är jäkligt onödigt.

På 30, 40, 50 vägar, försök att inte hålla mer än 5-10 över.
Säger inte att jag är någon ängel i trafiken, men välj tillfällen att gazza när det inte märks lika mycket.

Om du körde extra lugnt 10-20 km/h över inom bebygt område där det är 50 eller 30 km/h så förstår jag inte vad du har att gnälla över..
Sen att kalla det att köra extra lugnt när man kör över hastighetsbegränsningen ???

Visst alla kör vi fort ibland men försök inte få det att låta som du gjorde rätt för det gjorde du inte du körde faktiskt fort...

Körde på 70 väg.

Vem kör inte 10-20 km/h över hastighetsbegränsningen? Det gör ju många, många människor. Speciellt på 70 väg.

Om du hade varit i min situation, tycker du att du förtjänade en tunna efter dig? DU kanske tycker att 80 km/h på 70 väg är rena självmordsfarter, och förtjänar att bli redigt utskälld? Om så är fallet så förstår jag varför du resonerar på det sättet. Men för mig är det ingen svinkörning alls, inte ens i närheten.

Vem kör inte 10-20 km/h över hastighetsbegränsningen? Det gör ju många, många människor. Speciellt på 70 väg.

Ja på 70 och 90 vägar är det även rätt många bilister som håller 10-20km/h över gällande skyltning. Brukar ju inte vara fri jakt på bilister. Men vissa kanske har blivit sur på någon annan biker som kört förbi och sen hämnas de på nästa. Det rättfärdigar knappast beteendet, men kan kanske vara en förklaring ?

Ja på 70 och 90 vägar är det även rätt många bilister som håller 10-20km/h över gällande skyltning. Brukar ju inte vara fri jakt på bilister. Men vissa kanske har blivit sur på någon annan biker som kört förbi och sen hämnas de på nästa. Det rättfärdigar knappast beteendet, men kan kanske vara en förklaring ?

Det är ju det jag också tror på, och så har hon nog sett uppdrag granskning avsnittet, vilket förstörde allt för oss.

vägen förbi olofstorp är ju stor rak bred, var 90 på den men för ett par år sen sänkte de hastigheten till 70km/h för att minska bullret för de boende i närheten. Så att köra i 90 på den vägen är defenitivt inte busköra, kör man INTE i 90 på den vägen får man en bil som ligger 1dm bakom sig och tutar.

Tanten är helt klart galen, och har ingen respekt alls för sina medmänniskor.

Körde på 70 väg.

Om du hade varit i min situation, tycker du att du förtjänade en tunna efter dig? DU kanske tycker att 80 km/h på 70 väg är rena självmordsfarter, och förtjänar att bli redigt utskälld? Om så är fallet så förstår jag varför du resonerar på det sättet. Men för mig är det ingen svinkörning alls, inte ens i närheten.

Som jag sa alla kör vi fort och jag skrev även att hon hade inget rätt att kasta tunnor.
Tyvärr är det så att alldeles förmånga av oss bikers svinar och har lyckats reta upp folket så vi blivit en hatad grupp i samhället.
Och nej jag är ingen ängel kör även fort sj men väljer mina ställen och tillfällen. Sen att det låter på dig att du hör till en grupp av de som tycker att marschfarten borde ligga 250+ för att det ska komma i närheten av att svina.
(Just den gruppen som gjort att det blivit som det blivit)
Så enda som fattas nu är förslag och komentarer att åka hem och lyncha "horan" mm...

kepp it going tuffing

förresten glöm inte :popcorn

over and out

Som jag sa alla kör vi fort och jag skrev även att hon hade inget rätt att kasta tunnor.
Tyvärr är det så att alldeles förmånga av oss bikers svinar och har lyckats reta upp folket så vi blivit en hatad grupp i samhället.
Och nej jag är ingen ängel kör även fort sj men väljer mina ställen och tillfällen. Sen att det låter på dig att du hör till en grupp av de som tycker att marschfarten borde ligga 250+ för att det ska komma i närheten av att svina.
(Just den gruppen som gjort att det blivit som det blivit)
Så enda som fattas nu är förslag och komentarer att åka hem och lyncha "horan" mm...

kepp it going tuffing

förresten glöm inte :popcorn

over and out

Hade du åkt på den vägen så hade du resonerat som jag.

Och nej, du har fått helt fel bild av mig. Har aldrig varit uppe i 250 km/h, åker ju en Hornet 600 föfan :)

80 på 70-väg med en originalhornet som låter som en elektrisk modellbil räknar iaf jag som ganska städad körning. Tanten verkar inte helt frisk imo.

Tanten är helt klart galen, och har ingen respekt alls för sina medmänniskor.

Jag tvivlar på att hon såg uppdrag granskning...vaknade imorse med en stark längtan efter att döda första bästa Mc-åkare genom att kasta ett tunna på honom.....så hon ställde sig vid vägen....väntade...väntade.... "Där kommer ett satans as, Nu ska du få din fucker!!!" För allt på tv e saaaaaaannnttt!!! *Kasta tunna* Hon har säkert stått där hela dagen och kastat tunnor....fyfan vilket troll!!

Är det VM i konspirationsteorier eller? Åk dit och fråga henne varför hon är så jävla förbannad att hon väljer att riskera nån annans liv istället....?

Det har inte med Etik och moral att göra men varje normalt funtad människa fattar väl att det har hänt nåt innan du och tunnan kom in i bilden...

Eller?

Det vore mer intressant att få höra vem som körde förbi i maxfart när det var fullt av småkids vid sidan av vägen...eller vad det nu var....

Dags att visa att ni växt ur tonåren kanske...?

Hade du åkt på den vägen så hade du resonerat som jag.

Och nej, du har fått helt fel bild av mig. Har aldrig varit uppe i 250 km/h, åker ju en Hornet 600 föfan :)

Det jag vill komma till är att tyvärr en del av oss har gjort så att vi blivit hatande. Har sj varit om nåt liknande incident och tyvärr kan man bara säga att det lär inte bli bättre :näsblod

Jag tvivlar på att hon såg uppdrag granskning...vaknade imorse med en stark längtan efter att döda första bästa Mc-åkare genom att kasta ett tunna på honom.....så hon ställde sig vid vägen....väntade...väntade.... "Där kommer ett satans as, Nu ska du få din fucker!!!" För allt på tv e saaaaaaannnttt!!! *Kasta tunna* Hon har säkert stått där hela dagen och kastat tunnor....fyfan vilket troll!!

Är det VM i konspirationsteorier eller? Åk dit och fråga henne varför hon är så jävla förbannad att hon väljer att riskera nån annans liv istället....?

Det har inte med Etik och moral att göra men varje normalt funtad människa fattar väl att det har hänt nåt innan du och tunnan kom in i bilden...

Eller?

Det vore mer intressant att få höra vem som körde förbi i maxfart när det var fullt av småkids vid sidan av vägen...eller vad det nu var....

Dags att visa att ni växt ur tonåren kanske...?

Ja för det kan ju inte vara en kombination med att hon såg uppdrag granskning. Många bäckar små så att säga. Hon kanske har stått där hela dagen och arbetat eller vad som helst, och så har det åkt förbi ett par hojåkare för snabbt och så har hon retat sig ännu mer.
Och tillslut tröttnade hon, och det dels beroende på uppdrag granskning.

Fast du kanske tror att en sån sak bara triggas av en enda orsak, och inte flera :arsele

Ja för det kan ju inte vara en kombination med att hon såg uppdrag granskning. Många bäckar små så att säga

Fast du kanske tror att en sån sak bara triggas av en enda orsak, och inte flera :arsele

Hon kanske fick mensen samtidigt oxå, det vet man ju inte...men vi kan ju konspirera oss igenom hela kvällen om du vill....helt utan att komma till poängen....eftersom bara hon vet...

Om hon jobbar för samhall så kanske...men det är inget jag skulle sätta pengar på...

Och jag menar inte heller att det är normalt att slänga tunnor på folk, men det kanske är vanligare söderut?

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back