Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sammanträffande, jag är ju blatte också![]()
Det kunde man aaaaldrig ha gissat...
Så myckat har man för att man försöker hålla hastigheterna runt bebyggt område!
Det kanke är säkrare ändå att boma satan? De flesta hinner inte reagera innan man passerat och man är ett svåre mål för kringflygande tunnor och annat.![]()
Om du körde extra lugnt 10-20 km/h över inom bebygt område där det är 50 eller 30 km/h så förstår jag inte vad du har att gnälla över..
Sen att kalla det att köra extra lugnt när man kör över hastighetsbegränsningen ???
Visst alla kör vi fort ibland men försök inte få det att låta som du gjorde rätt för det gjorde du inte du körde faktiskt fort...
Vem kör inte 10-20 km/h över hastighetsbegränsningen? Det gör ju många, många människor. Speciellt på 70 väg.
Ja på 70 och 90 vägar är det även rätt många bilister som håller 10-20km/h över gällande skyltning. Brukar ju inte vara fri jakt på bilister. Men vissa kanske har blivit sur på någon annan biker som kört förbi och sen hämnas de på nästa. Det rättfärdigar knappast beteendet, men kan kanske vara en förklaring ?
Körde på 70 väg.
Vem kör inte 10-20 km/h över hastighetsbegränsningen? Det gör ju många, många människor. Speciellt på 70 väg.
Om du hade varit i min situation, tycker du att du förtjänade en tunna efter dig? DU kanske tycker att 80 km/h på 70 väg är rena självmordsfarter, och förtjänar att bli redigt utskälld? Om så är fallet så förstår jag varför du resonerar på det sättet. Men för mig är det ingen svinkörning alls, inte ens i närheten.
Som jag sa alla kör vi fort och jag skrev även att hon hade inget rätt att kasta tunnor.
Tyvärr är det så att alldeles förmånga av oss bikers svinar och har lyckats reta upp folket så vi blivit en hatad grupp i samhället.
Och nej jag är ingen ängel kör även fort sj men väljer mina ställen och tillfällen. Sen att det låter på dig att du hör till en grupp av de som tycker att marschfarten borde ligga 250+ för att det ska komma i närheten av att svina.
(Just den gruppen som gjort att det blivit som det blivit)
Så enda som fattas nu är förslag och komentarer att åka hem och lyncha "horan" mm...
kepp it going tuffing
förresten glöm inteopcorn
over and out
Tanten är helt klart galen, och har ingen respekt alls för sina medmänniskor.
Allt är tvspelens fel. Satans Donkey Kong!*Kasta tunna* Hon har säkert stått där hela dagen och kastat tunnor....fyfan vilket troll!!
Hade du åkt på den vägen så hade du resonerat som jag.
Och nej, du har fått helt fel bild av mig. Har aldrig varit uppe i 250 km/h, åker ju en Hornet 600 föfan![]()
Allt är tvspelens fel. Satans Donkey Kong!![]()
Jag tvivlar på att hon såg uppdrag granskning...vaknade imorse med en stark längtan efter att döda första bästa Mc-åkare genom att kasta ett tunna på honom.....så hon ställde sig vid vägen....väntade...väntade.... "Där kommer ett satans as, Nu ska du få din fucker!!!" För allt på tv e saaaaaaannnttt!!! *Kasta tunna* Hon har säkert stått där hela dagen och kastat tunnor....fyfan vilket troll!!
Är det VM i konspirationsteorier eller? Åk dit och fråga henne varför hon är så jävla förbannad att hon väljer att riskera nån annans liv istället....?
Det har inte med Etik och moral att göra men varje normalt funtad människa fattar väl att det har hänt nåt innan du och tunnan kom in i bilden...
Eller?
Det vore mer intressant att få höra vem som körde förbi i maxfart när det var fullt av småkids vid sidan av vägen...eller vad det nu var....
Dags att visa att ni växt ur tonåren kanske...?
Ja för det kan ju inte vara en kombination med att hon såg uppdrag granskning. Många bäckar små så att säga
Fast du kanske tror att en sån sak bara triggas av en enda orsak, och inte flera![]()
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |