Guide: Hur man ser på MotoGP

Får jag en uns av "råd" från "någon som vet" att denna trå är "olagligt" så tas den bort.

""""""" :)

Glad man är att viasat motor är en av dom kanalerna som ingår i hyran. Om dom bara kunde börja visa WSBK också så vore allt klockrent :)

Glad man är att viasat motor är en av dom kanalerna som ingår i hyran. Om dom bara kunde börja visa WSBK också så vore allt klockrent :)

WSBK sänds live på deras hemsida och du kan kolla på racen i efterhand upp till en vecka senare.

Mkt bra skit! Tänk bara om MGP kunde vara lika generösa...

WSBK sänds live på deras hemsida och du kan kolla på racen i efterhand upp till en vecka senare.

Mkt bra skit! Tänk bara om MGP kunde vara lika generösa...

Jag vet. Men det är trevligare att se racet på tv än på min slitna
17" :tummenupp.

finns oxå MGP på ESPN med "riktiga" kommentatorer bara att söka på nätet ..

gratis .. :hihi

Jag pyntade 55 spänn för 30 dar, då är man inte olaglig heller (Swedie ;) ) o så vet man att man slipepr leta länkar över hela nätet för att se på racet.
Förutsatt att BBC2 visar det bara. :)

ingen som vet liknande sätt att få tag i discovery channel? känns lite lamt att binda sig plus betala typ 150-200spänn i månaden. Priset i sig är inte farligt, men att jag ska binda mig på 12 månader och flyttar om ca 3 månader.

Äh...jag trodde tråden handlade om HUR (man rent estetiskt) ska se på MotoGp! :D
Jag menar: Det finns ju en och annan härinne på SH som har absoluta uppfattningar om det!
Åsiktsmaskiner som "vet" allt, och gud nåde den som tycker annat! :D

äsch bomba hem till en polare, käka upp chipsen och drick upp colan, dra på bästa volymen på tvn och njut:rolleyes:

Kanon ju!

edit:
eller inte... nu dog det efter ca 10minuter... :huvet

Last edited:
Det ploppar ju upp en ruta där det står register for free. Nån som gjort det och testat vad som händer?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show