Dejting på SH

Det kan väl låta trevligt, men frågade du hur många av de mailen som var något vettiga? ;)
Hitta killar på en dejtingsida är inget svårt som tjej, men att hitta en vettig kille är fan så mycket svårare... :arsele

Du menar att det finns vettiga killar någonstans?
Jag tror dig inte! :arsele

Japp, håller med!

Vad för kvalifikationer ska en kille ha för att få titulera sig som "vettig" ?

Last edited:
Ingen aning, men lovar att berätta när jag hittat någon! :arsele

Jag undrade om jag åtminstone kunde anses vara halv vettig. Men då får jag fortsätta att sväva i ovisshet.
God jaktlycka ? <passande smilie>

Jag undrade om jag åtminstone kunde anses vara halv vettig. Men då får jag fortsätta att sväva i ovisshet.

Den killen som snällt lämnar över fjärrkontrollen (mitt i motoGP) till sin tjej och låter henne se Desperate Housewifes...den killen är vettig! OCH snällt sitter bredvid och tittar på!!! :D

Det kan väl låta trevligt, men frågade du hur många av de mailen som var något vettiga? ;)
Hitta killar på en dejtingsida är inget svårt som tjej, men att hitta en vettig kille är fan så mycket svårare... :arsele

Men Vilse, det vet du väl att det är för att jag inte har vågat lägga ut mig själv på något sådantdär. Är ju alldeles för blyg för sådant. :krama

Den killen som snällt lämnar över fjärrkontrollen (mitt i motoGP) till sin tjej och låter henne se Desperate Housewifes...den killen är vettig! OCH snällt sitter bredvid och tittar på!!! :D

Ja kanske det... under förutsättning att tjejen i fråga är enda arvtagerska till en fet mc-affär, är av god gammal ölbryggarsläkt, samt är ETT FAKKING DJUUUR I BINGEN!!! :banana:banana:banana

(Annars är han ju bara skvatt galen, och det funkar ju för många...) :D

Ja kanske det... under förutsättning att tjejen i fråga är enda arvtagerska till en fet mc-affär, är av god gammal ölbryggarsläkt, samt är ETT FAKKING DJUUUR I BINGEN!!! :banana:banana:banana

(Annars är han ju bara skvatt galen, och det funkar ju för många...) :D

De e just de här...ni grabbar har såååå svårt å förstå...visa den goaste sidan först..alla tjejer vet ju att de kommer en vardag...å grottgubben slutligen kommer fram...men som sagt...vi vet å vi gillar läget helt enkelt...MEN innan dess...jobba på lite...de e vi väl värda....:D

Kuvad alt viljelös är andra ord som spontant dyker upp...

(Kommer med andra ord snart att bli dumpad för någon som kan stå upp utan att falla framåt, dubbelvikt).

De flesta killar når upp i statusen "halvvettig", men sen kommer där något jobbigt som gör att man bara vill sparka dem all världens väg :hihi (eller de hittar något som gör att de sparkar mig all världens väg :rofl)
Hur långt upp du skulle nå på stegen har jag ingen aning om :tungan

Det är landskrona karneval till helgen, chansen att man har bra jaktlycka där är inte så stor.... :brinnerup:glömdet

:hihi

Den killen hade jag nog kallat toffel iofs........ :glömdet

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...